מוטי תורג'מן. צילום: עיריית אשדוד
מוטי תורג'מן. צילום: עיריית אשדוד

"מחויב קודם לתושבים": מפקח מאשדוד ממשיך לסייע גם לאחר שהבית שלו נפגע

מוטי תורג'מן, מפקח מנהלת רובע באשדוד שביתו נפגע מירי רקטה, ממשיך לעבוד סביב השעון על מנת לטפל, קודם כל, בתושבים. ההרס בביתו טרם תוקן, אבל המחויבות והמסירות שלו לתפקיד ולסיוע בחירום, נמצאים אצלו בעדיפות עליונה. "כולנו יחדיו מחויבים לנסות ולהחזיר הכל לשגרה שהייתה, זהו החוסן"

פורסם בתאריך: 7.11.23 12:28

     

ביתו של מוטי תורג׳מן, מפקח במנהלת רובע ה', נפגע במהלך ירי רקטות על העיר אשדוד לאחר שטיל נפל במרחק ארבעה מטרים מביתו. לאחר הנפילה, מוטי ראה את הנזק הרב שנגרם לביתו, הרגיע את משפחתו המבוהלת, ראה שלכולם שלום, ומיד יצא למלא את משימתו.

 

 

מוטי רגיל להיות הראשון בזירה. כשהוא לבוש באפוד הצהוב, החל לרוץ בין דיירי הרחוב, לסייע, לעזור ולהרגיע את שכניו באמצעות המטה המשימתי שהוא חלק בלתי נפרד ממנו. מאז עבר שבוע, ומוטי כמעט לא נח. לפני מספר ימים הוא הגיע לעוד זירת נפילת טיל וביחד עם צוותי העיריה התחיל לסייע ולהקים את המטה המשימתי. רץ בין הדירות ומסייע למשפחות יחד עם צוותי פיקוד העורף, עונה כל שאלה ומסביר כיצד לקבל את הסיוע. את הבית שלו הוא טרם הספיק לתקן. "הכל עטוף בניילונים, אבל נגיע גם לזה", הוא אומר.

מוטי תורג'מן. צילום: עיריית אשדוד

"מחויב לתושבים" מוטי תורג'מן. צילום: עיריית אשדוד

ראש מנהלת הרובע, אהובה תשובה, ניסתה לשכנע אותו שיטפל בביתו, והוא התעקש שזה לא הזמן. "אני כאן ומחויב לתושבים יחד עם מנהלת הרובע ופיקוד העורף. זהו מתחם ענק וכולנו יחדיו מחויבים לנסות ולהחזיר הכל לשגרה שהייתה, זהו החוסן", סיכם.

מוטי תורג'מן. צילום: עיריית אשדוד

מוטי תורג'מן עם פיקוד העורף. צילום: עיריית אשדוד


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר