ביקור של כלב בביהח אסותא באשדוד
ביקור של כלב בביהח אסותא באשדוד

לבקשה כזו לא מסרבים: חייל פצוע שאושפז באסותא אשדוד, ביקש ביקור של כלב, וקיבל

חייל שנפצע קשה במהלך היתקלות מחבלים ביומה הראשון של המלחמה, הובא לטיפול בבית החולים אסותא באשדוד. עם השיפור במצבו, ובמהלך ביקור רופאים, ביקש החייל נוכחות של כלב בחדרו, על מנת לשפר את רוחו. למחרת, כלבה של בת זוגתו של הרופא המטפל, התייצב בחדרו של החייל, וללא ספק העלה לו חיוך על הפנים

פורסם בתאריך: 6.11.23 14:26

     

עוד סיפור מרגש על הירתמות החברה הישראלית מאז החלה הלחימה, התקיים השבוע בבית החולים אסותא באשדוד, כאשר כלב הגיע לבקר מטופל על מנת לעודד את רוחו.

זהו לא המקרה הראשון בו מוכנס כלב אל כותלי בית החולים. בתחילת הלחימה ביקשה אחת הפצועות המאושפזות באסותא אשדוד, לראות את כלבתה. מהרגע שהכלבה נכנסה אל חדרה וישבה על מיטתה, החל להשתפר מצבה הרפואי. השבוע כאמור, פצוע נוסף ביקש נוכחות של כחלב בחדרו, על מנת לעודד אותו.

 

תחילתו של הסיפור ביום שבת ה-7.10, כשסמ"ר יואב, לוחם חילוץ והצלה של פיקוד העורף, הגיע לבית החולים אסותא במסוק, לאחר שנפצע קשה בהיתקלות עם מחבלים בבסיס זיקים. לאחר שיפור במצבו, הוא שיתף את ד"ר אליעד אבירם, סגן מנכ"ל ביה"ח, שביקור של כלב ובדגש על כלב מסוג גדול, ישפר ויעודד את רוחו.

ביקור של כלב בביהח אסותא באשדוד

ביקור של כלב בביהח אסותא באשדוד

עם סיום ביקור הרופאים, הרים טלפון ד"ר אבירם אל בת זוגו, מירב גינגולד ושאל האם תסכים להגיע אל בית החולים ביחד עם צ'ינו – הכלב שלה, מסוג קאנה קורסו. מירב הסכימה ללא היסוס והתייצבה עם הכלב בביה"ח כבר למחרת. אין ספק כי במערכה הנוכחית לא רק עם ישראל מגוייס, אלא גם בעלי החיים שלהם, שיודעים איך לחמם לב של בני אדם, ותורמים גם בעצם נוכחותם להחלמתם של פצועים בבתי החולים.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר