תלמידי אמית טכנולוגי אשדוד משמחים את חיילי צה"ל
תלמידי אמית טכנולוגי אשדוד משמחים את חיילי צה"ל

מעלים את המורל: תלמידי אמית טכנולוגי אשדוד חילקו מארזים לחיילי צה"ל

בעיצומה של מלחמת 'חרבות ברזל', ועל רקע מטחי רקטות, יצאו תלמידי אמית טכנולוגי אשדוד לחלק מארזים מתוקים לחיילי צה"ל השוהים סמוך לבית ספרם. מנהלת בית הספר: "האווירה הטובה המשיכה גם לקול האזעקות, וגם בדקות הארוכות בהן שהינו במקלט"

פורסם בתאריך: 5.11.23 15:39

     

תלמידי אמית טכנולוגי אשדוד יצאו לחלוקת מארזים מתוקים שהכינו בעצמם לחיילי הפלוגה השוהים בקרבת בית הספר. התלמידים הגיעו בשירה, עם מורל גבוה והתקבלו בשמחה ובברכות הדדיות של התלמידים והחיילים.

 

"היה מרגש ומחזק", סיפרה מנהלת בית הספר סימה פרץ. "הספקנו אפילו לתעד בתמונות רגע לפני שמטח כבד קטע את ההתלהבות וכולנו רצנו למקלט הסמוך. האווירה הטובה המשיכה גם לקול האזעקות, וגם בדקות הארוכות בהן שהינו במקלט".

נועם אלוש, תלמיד כיתה י"ב שיתף גם הוא בתרומה המרגשת וחיזוק חיילי צה"ל. "שמחתי מאוד להגיע לבית הספר, במיוחד כדי לחזק ולשמח את החיילים ששומרים עלינו".

בצלאל זרביב, סגן מנהלת ורכז חברה וחיבורים הוסיף: "בחירום, כמו בשגרה ואף יותר, אמית טכנולוגי ממשיכים בעשייה, והפעם פינקנו את חיילינו היקרים. היה מרגש לראות את איסוף המוצרים לחיילים שהתבצע על ידי מורים, הורים ותלמידים. בע"ה יחד ננצח".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר