ילדי העוטף עם הצעצועים
ילדי העוטף עם הצעצועים

לזכר בוגרות ביה"ס שנרצחו ב'חרבות ברזל': אלפי שקלים גוייסו ע"י אמית י' אשדוד

קהילת ביה"ס אמית י' אשדוד, הורים, מחנכים, מורים ותלמידים, גייסו אלפי שקלים לרכישת ציציות לחיילי צה"ל וצעצועים לילדי העוטף, והנציחו בדרך זו את שתי בוגרות בית הספר, נעמי ביקר ורס"ב רווית אסייג הי"ד, שנהרגו במהלך מלחמת 'חרבות ברזל'. על כל מארז שחולק, הודבקה תמונתן. ירון כרמי, מנהל בית הספר: ""מדהים לראות את ההירתמות ואת הביחד של הקהילה שלנו. שנמשיך להרבות ולעשות טוב"

פורסם בתאריך: 30.10.23 18:50

     

תלמידי ביה"ס אמית י' אשדוד התגייסו לטובת חיילי צה"ל ותושבי העוטף, וגייסו אלפי שקלים לרכישת ציציות וצעצועים לילדי העוטף, לזכר בוגרות בית הספר שנרצחו – נעמי ביקר הי"ד שנרצחה בעוטף עזה והשוטרת רס"ב רווית אסייג הי"ד שנפלה בקרב במושב יכיני.

 

 

לגיוס הכספים יצאה קהילת בית הספר אל מבצע "התנערי" – במסגרתו אספה קהילת הספר – הורים, תלמידים, מורים והצוות החינוכי, אלפי שקלים לטובת רכישת ציציות לחיילי צה"ל וכן צעצועים למשפחות שפונו מעוטף עזה.

לכל ערכה צורפה מדבקת הנצחה עם תמונותיהן של השתיים, במטרה לספר על דמותן של נעמי ורווית הי"ד. התגובות של החיילים שקבלו את הציציות, כמו גם ילדי העוטף שקיבלו את הצעצועים היו מרגשות ביותר והעידו על הערבות ההדדית שכל-כך נצרכת בימים אלה.

"הרגשתי שאני עושה עבודת קודש ומפזר קצת אושר בזמנים מורכבים כאלה", אמר התלמיד אושר סעדון, הלומד בכיתה יא', שארז צעצועים וציציות יחד עם מחנך הכיתה ינון. ירון כרמי, מנהל בית החינוך בירך על היוזמה ואמר: "מדהים לראות את ההירתמות ואת הביחד של הקהילה שלנו, ברצון להנציח את זכרן של הבוגרות שלנו נעמי ורווית. אנחנו שמחים ומתרגשים לראות עד כמה החיילים חיכו לציציות ועד כמה המשחקים שקנינו עבור הילדים שימחו אותם. שנמשיך להרבות ולעשות טוב".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר