תאגיד המים יובלים. צילום: פבל
תאגיד המים יובלים. צילום: פבל

תאגיד יובלים אשדוד: הקלות בתשלומי המים עבור משפחות כוחות הביטחון ומשפחות מארחות

"יובלים אשדוד" עדכנו במספר הקלות עבור תושבים הנמנים עם כוחות הביטחון, משפחות שנפגעו בשל מלחמת 'חרבות ברזל' ומשפחות המארחות תושבים שפונו מבתיהם עקב מצב החירום. בין ההקלות: דחיית תשלומים, והקלה בתעריפי המים. פרטים נוספים על קבלת ההקלות, בכתבה

פורסם בתאריך: 26.10.23 17:18

     

תאגיד המים והביוב של אשדוד "יובלים אשדוד", הודיעו כי יינתנו שורה של הקלות בתעריפי המים והביוב, עבור תושבים הנמנים עם כוחות הביטחון, ומשפחות שנפגעו בשל מלחמת 'חרבות ברזל' וכן משפחות המארחות תושבים שפונו מבתיהם. להלן ההקלות:

דחיית תשלומים
במסגרת חוק דחיית מועדים (הוראת שעה – חרבות ברזל) נקבע כי אנשי כוחות הביטחון ו/או כל לקוח של יובלים אשדוד בע"מ שנפגע בגין המלחמה ובשל כך נבצר ממנו לשלם את חשבון המים במועדו בשל המצב (חשבון שנועד לפירעון מיום 7.10.2023 ועד ליום 31.10.2023), תינתן לו ארכה של 30 ימים לתשלום החשבון ללא שום עלות בגין הדחיה.

יובלים לוגו אתר התאגיד

הקלה בתעריפי המים
במסגרת המאמץ הלאומי, משפחות שמארחות תושבים שפונו מביתם מדרום וצפון הארץ, יהיו זכאיות להטבה של עד שלושה חודשים בתעריפי המים, בהתאם למספר התושבים אותם הם מארחים, וזאת במסגרת הוראת שעה כללי המים (כמות מוכרת חרבות ברזל).

"ההקלות הינן כחלק מהמאמץ הלאומי לסייע לתושבים בתקופה המורכבת בה אנו נמצאים", נמסר מ'יובלים אשדוד'. "אנו משתתפים בצערן הכבד של משפחות הנרצחים, מייחלים להחזרת כל החטופים, השבויים והנעדרים, מתפללים להחלמתם של כל הפצועים והשבת כל חיילי צבא הגנה לישראל בשלום למשפחותיהם".

פרטים מלאים אודות ההקלות ואופן הפנייה באתר יובלים אשדוד ובטלפון 1-800-800-566.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר