פינוי מכולות הקירור מחניית בית העלמין באשדוד
פינוי מכולות הקירור מחניית בית העלמין באשדוד

"הם פעלו בנחישות ובמסירות ובכבוד הנפטרים": פונו חדרי הקירור מחניית בית העלמין באשדוד

חניית בית העלמין באשדוד נפתחה לכל הבאים, בתום שבועיים בהם הוסבה למתחם הוצאת לוויות עבור נרצחי מתקפת הטרור. את המערכה הקשה והכואבת סיכם הרב עובדיה דהן יו"ר המועצה הדתית, שפעל יחד עם עובדי חברא קדישא במסירות רבה. "כולנו מקווים ומתפללים לשלומם של שאר הפצועים, להצלחת חיילי צה"ל ולהשלמת המערכה בהצלחה בקרוב עם הגאולה השלמה"

פורסם בתאריך: 26.10.23 10:25

     

בתום שבועיים בהם ניהלה המועצה הדתית באשדוד את הוצאת הלוויות לנרצחים בעוטף עזה מחניית בית העלמין באשדוד, פונו חדרי הקירור, ונפתחה רחבת בית העלמין לכל הבאים.

כזכור, לפני יותר משבועיים הוצבו שלושה חדרי קירור בהם כל גופות הנרצחים של מתקפת הטרור ב-7.10.23. הגופות עברו זיהוי, והונחו בכבוד בחדרי הקירור, עד להוצאתם להלוויות, בליווי בני משפחותיהם. במשך כל יום בתקופה זו יצאו לוויות מבית העלמין, חלקן התקיימו בעיר, וחלקן בישובי העוטף ובשאר הערים בארץ, על פי בקשת המשפחות. ההלוויה האחרונה שיצאה, התקיימה לפני מספר ימים בחצות הלילה, והייתה של אלעזר סמואלוב הי"ד, שהוגדר כנעדר מאז שמחת תורה.

פינוי מכולות הקירור מחניית בית העלמין באשדוד

פינוי מכולות הקירור מחניית בית העלמין באשדוד

החניה הראשית של בית העלמין שער 3, נפתחה כאמור לכל הבאים, ולסיכום המערכה הקשה והכואבת, הביעו את הערכתם הגדולה השר לשירותי הדת הרב מיכאל מלכיאלי, מנכ"ל המשרד יהודה אבידן, וסא"ל (במיל') גל שם-טוב, אחראי קבורת חללים, ושיבחו את כל מי שפעל למען קיום הלוויות של הנרצחים, שפעלו במסירות רבה, ביניהם הרב עובדיה דהן יו"ר המועצה הדתית יחד עם עובדי חברא קדישא. "באנו לחזק ולעודד אותכם ואתם חיזקתם ועודדתם אותנו, רואים כאן מסירות נפש גדולה של כל הצוות המסור כאן במשך השבועיים הללו", אמרו הדוברים.

הרבנים הראשיים בבית העלמין באשדוד

הרבנים הראשיים בבית העלמין באשדוד

הרב עובדיה דהן: "קיבלנו את המשימה הקדושה והחשובה בטיפול של אותם קדושים, בכבוד ובהערכה הראויה להם. גם חלקה מיוחדת "ש6" הכנו עבורם, ושם נטמנו הקדושים. כל הצוות בלי יוצא מן הכלל פעל בנחישות ובמסירות ובכבוד הנפטרים, חלק מהעובדים היו בשטח יישובי העוטף בעיסוק זיהוי החללים ואני הוצאתי כאן לוויות מידי יום ביומו, כולנו מקוים ומתפללים לשלומם של שאר הפצועים, להצלחת חיילי צה"ל ולהשלמת המערכה בהצלחה בקרוב עם הגאולה השלמה".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר