המוקד העירוני באשדוד
המוקד העירוני באשדוד

עיריית אשדוד מגייסת מתנדבים למוקד סיוע לקשישים בימי הלחימה

יותר מ-35,000 קשישים וקשישות מתגוררים באשדוד, ובימים אלה של מצב חירום, הם מתקשים ביציאה מהבית, זקוקים לתרופות, ציוד בסיסי, או רק אוזן קשבת, כדי לדעת שיש אל מי לפנות. עיריית אשדוד יצאה במבצע לגיוס מתנדבים אל מוקד טלפוני שהוקם בעירייה למשימה זו. משמרת התנדבות במוקד אורכת 5 שעות, ואתם יכולים להשתבץ אליה כבר עכשיו. כל הפרטים כאן

פורסם בתאריך: 25.10.23 08:26

     

עיריית אשדוד יצאה במבצע מיוחד לגיוס מתנדבים שיסייעו בטיפול באוכלוסיית הקשישים – אותם אזרחים חסרי עורף משפחתי, אשר נמצאים בביתם ולא יודעים לאן לפנות, לעיתים מבלי יכולת לצאת, על מנת להעניק להם תחושת בטחון ולספק להם את צרכיהם.

מטרת המבצע היא ליצור קשר, למפות צרכים, ולתת מענה מידי לאוכלוסיית הקשישים באשדוד באמצעות תרופות, אוכל, טיטולים, שיחת עידוד וכד', ולכל מי שזקוק לסיוע בעת מלחמה.

 

 

 

בעיריית אשדוד יש מאגר של כ-35,000 מבוגרים, קשישות וקשישים, ובהם כאלה הזקוקים לסיוע בתרחישי חירום. בעתות מלחמה ובתרחישים קיצוניים חשוב מאוד להגיע לכולם טלפונית, לבדוק מה מצבם ואם זקוקים לסיוע. "יש שזקוקים לתרופות, לאוכל, לטיטולים שנגמרו או סתם לשוחח איתם ולהגביר בהם את תחושת הביטחון", נמסר מהעירייה.

המוקד העירוני במבצע "עלות השחר". צילום: עיריית אשדוד

המוקד העירוני. צילום: עיריית אשדוד

המתנדבים יכולים לבחור לעצמם את הימים והשעות הנוחות להם. הטלפונים מתבצעים בבניין העירייה, ממוקד ייעודי שהותאם במיוחד למשימה זו. אורך משמרת הינו 5 שעות, לבחירתכם – או בין 9:00 ל-14:00, או בין 14:00 ל-19:00. "ניתן לאחר או לצאת מוקדם במידת הצורך. מה שהמתנדבים יוכלו לתת יתקבל בברכה", נמסר מהעירייה.

כדי להירשם למשמרת התנדבות, לחצו על הלינק והצטרפו למשמרת. ברגע שלחצתם, המשמרת שלכם משוריינת. מרגע ששריינתם, לא תינתן הודעה נוספת לאישור המשמרת, כך שבמוקד הטלפוני מצפים לכם למשמרת שהשתבצתם אליה.

להצטרפות למשמרת התנדבות ופרטים נוספים, לחצו כאן


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר