ד"ר יחיאל לסרי. צילום: ODREY פבל
ד"ר יחיאל לסרי. צילום: ODREY פבל

"המאבק של ישראל בטרור הוא גם המאבק שלנו": העיר טמפה שבפלורידה בתרומה לעיר אשדוד

בירת מחוז הילסבורו בפלורידה, העיר טמפה ביי, עיר תאומה לאשדוד, שלחה לעיריית אשדוד מכתב הזדהות עם הימים המאתגרים שעוברים על מדינת ישראל, בצירוף תרומה של ציוד מגן ותרופות. ראש עיריית טמפה, ג'יין קסטר: "התרומות הללו משקפות את האופן שבו טמפה ביי עומדת בסולידריות איתנה עם ישראל, לאחר מעשי הטרור הפרועים שזעזעו כל כך רבים מאיתנו עד היסוד"

פורסם בתאריך: 24.10.23 15:58

     

העיר התאומה לאשדוד, טמפה ביי שבפלורידה, שלחה לאשדוד מכתב הזדהות עם המצב מאז פרוץ המלחמה, ותרמה רשימה ארוכה של ציוד רפואי וציוד מגן כדי לסייע לישראל בזמנים מאתגרים אלה.

 

"מאמץ זה בא כמענה לבקשה מעומק הלב של חב"ד דרום טמפה", כתב מארלי ווילקס, מנהל יוזמות אסטרטגיות בלשכת ראש עיריית טמפה, ומציין כי תרומה ​​זו מסופקת באמצעות משטרת טמפה, חילוץ האש של טמפה וחילוץ מכבי האש של מחוז הילסבורו, עבור משטרת ישראל וכוחות ביטחון אחרים, כדי להבטיח את שלומם בעת מצוקה.


העיר טמפה, בירת מחוז הילסבורו בפלורידה, היא כאמור, עיר תאומה לאשדוד ועומדת בקשר עקבי עם העיר זה כ-20 שנה. לאור ההתקפה הנפשעת על אזרחי ישראל, נציגים מטמפה עבדו מול הקונסוליה הכללית של ישראל במיאמי, כדי לזרז הובלה והפצה של ציוד וכלים מצילי החיים לישראל. הציוד יוטס ממיאמי ישירות לישראל וגורמים ישראלים ידאגו להעבירו אל הכתובת הרלוונטית. "התרומות הללו משקפות את האופן שבו טמפה ביי עומדת בסולידריות איתנה עם ישראל, לאחר מעשי הטרור הפרועים שזעזעו כל כך רבים מאיתנו עד היסוד", אמרה ראש עיריית טמפה, ג'יין קסטר, והדגישה: "המאבק של ישראל בטרור הוא גם המאבק שלנו".

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי הביעה את תודתו לתמיכה החשובה מעוד עיר תאומה, וציין את השותפות בין הערים ואת החשיבות שהן מייחסות לעמדות מאוחדות כנגד אלימות ובעד המחויבות המתמשכת לשלום ולכבוד האדם.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר