אסנת אמזלג -קרדיט משה פילברג

לייף סטייל: בגיל 41 הגשימה חלום ישן

אסנת אמזלג (41), תושבת אשדוד, חלמה על עסק משלה במשך שנים. רק לאחר שפוטרה מעבודתה פנתה אמזלג למעוף, הזרוע הביצועית של הסוכנות לעסקים במשרד הכלכלה והתעשייה, והחליטה להקים את עסק חלומותיה למוצרי טיפוח ולייף סטייל. כעת, ימים ספורים לפני שבוע היזמות שיתקיים בשבוע הבא, חונכת אסנת אתר מכירות חדש

פורסם בתאריך: 7.11.17 20:23

     

בשבוע הבא יתקיים במעוף דרום, הזרוע הביצועית של הסוכנות לעסקים קטנים במשרד הכלכלה והתעשייה, שבוע היזמות של הדרום. באשדוד יתקיימו מספר הרצאות בנושא יזמות, הקמת עסק, תחרות וכדומה. אחת מהיזמות שפתחה לאחרונה חברה משל עצמה היא אסנת אמזלג, תושבת העיר. אמזלג הקימה עסק למוצרי טיפוח ולייף סטייל בשם "מדאם ראג'ין" על שם סבתא שלה שהיוותה עבורה השראה.

אמזלג, בת 41 ואם לשלוש בנות, מספרת כי עבדה בעבודות שונות ביניהן הנהלת חשבונות ומוקדי שירות לקוחות במטרה לשמור על הכנסה קבועה עבור בנותיה. "במשך שנים שמתי את עצמי בסוף סדר העדיפויות. הרגשתי שאני לא מממשת את עצמי או את כישוריי" סיפרה אסנת. "כשפוטרתי החלטתי שלא עוד. החלטתי שאני רוצה לעשות משהו אחר למעני ולמען נשים אחרות. נחשפתי למודעה של מעוף ופניתי לפגישת ייעוץ חינם. במעוף ניתנה לי האפשרות לבחור יועצת ליווי ובחרתי בילנה פיינשטיין שכיוונה אותי ועזרה לי לפרוט את צעדי הקמת העסק לגורמים קטנים".

לאחר מכן נרשמה אסנת לקורס "יוזמים עסק" של מעוף שם למדה קורסים בנושא שיווק, פירסום, בידול והצגה עצמית. "בקורס פגשתי קבוצה של יזמים נוספים שתמכו ופירגנו לעסק שלי ואפילו רכשו ממני כמה וכמה בקבוקים. אין ספק שכל הבדיקות והניסיונות היו תלויים בי אך עצם זה שיש אנשים נוספים שעוברים איתך את התהליך הוא ערך חשוב מאוד להצלחה".

 

בימים הקרובים מתכננת אסנת להעלות לרשת אתר מכירות של המותג "מדאם רג'ין". באתר יהיה ניתן לרכוש מוצרי טיפוח טבעיים באישור משרד הבריאות כמו שמן הזנה, קרם ידיים ורגליים, מבשם גוף וחמאת גוף בניחוחות שונים. "בראש השנה הצלחנו לספק מארזים שלנו לגנים, אנשי שירות כמו פסיכולוגים ויועצות, ולאנשים פרטיים שנכנסו בערב חג עם סלסלה מהממת מלאה בדברים שימושיים ומשמחים. השאיפה שלי היא להתפתח ולגדול עוד בעסק ולהביא דברים מיוחדים עם מחירים שמתאימים לכל כיס וליהנות ממוצרים איכותיים ופרקטיים" סיכמה אסנת.

ישראל הרשקוביץ, מנהל מעוף סניף אשדוד, סיפר: "אנו במעוף מאמינים כי כל מי שחולם ורוצה להיות יזם עצמאי יכול לעשות זאת באמצעות הכוונה נכונה, כלים יישומיים ותמיכה לאורך כל הדרך. בסניף שלנו תמכנו במהלך השנה האחרונה בעשרות יזמים ובעלי עסקים ואני מקווה שלרגל שבוע היזמות יותר ויותר אנשים יעזו ויקחו את הצעד לכיוון קרירה מעניינת ועצמאית".

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר