הלן גלבר בשיחות עם קשישים מאשדוד
הלן גלבר בשיחות עם קשישים מאשדוד

"חובה עלינו לדאוג לתושבי העיר שלנו": הלן גלבר מחדשת פרויקט לקשישים באשדוד

הלן גלבר ופעיליה החלו בפרויקט 'נגיש לקשיש' - פרויקט שיזמה בתקופת הקורונה, ומחזירה את פעילותו גם כעת, בימי הלחימה. מטרת הפרויקט היא לאמץ קשיש ולדאוג לו, בימים קשים אלו. גלבר: "הפרויקט החל וימשך כמה שנצטרך. אני מבקשת מכל תושב באשדוד שרוצה לאמץ קשיש, לפנות אלינו"

פורסם בתאריך: 16.10.23 18:36

     

המועמדת לראשות העיר הלן גלבר, מחדשת את פרויקט 'נגיש לקשיש', במסגרתו פעילים מאמצים קשישים ומלווים אותם בתקופת החירום. אמש החלו גלבר ופעיליה להתקשר למספרי טלפון של קשישים באשדוד, ולבדוק האם הם צריכים סיוע בכל דבר ועניין.

 

היוזמה של גלבר הוקמה לפני מספר שנים בתקופת הקורונה, בעקבות המצוקה של רבים מהקשישים העריריים באשדוד שחיו לבד ונמצאו בקשיים לא פשוטים, כך שאיש לא ידע מה מצבם. כעת כאמור, חידשה גלבר את הפרויקט עקב הלחימה. הקשישים התרגשו לקבל את השיחות, חלקם העלו קשיים, ובקשות סיוע לעזרה.

הלן גלבר בשיחות עם קשישים מאשדוד

הלן גלבר בשיחות עם קשישים מאשדוד

הבוקר, גלבר ופעיליה מיהרו לרכוש את הציוד המבוקש, לארוז משלוחים ולחלק אותם לקשישים שביקשו סיוע. "חובתנו בימים אלו לדאוג למי שהכי צריך עזרה. מלבד הדאגה ללוחמים בחזית, חובה עלינו לדאוג לתושבי העיר שלנו. הפרויקט החל וימשך כמה שנצטרך. אני מזמינה את כל מי שצריך סיוע לפנות אליי ונסייע לו, ואני מבקשת מכל תושב באשדוד שרוצה לאמץ קשיש, לפנות אלינו".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר