מקימים כיתת כוננות באשדוד. צילום: מוטי מילרוד
מקימים כיתת כוננות באשדוד. צילום: מוטי מילרוד

תוך פחות מ-24 שעות: 450 התנדבו לכיתת הכוננות של אשדוד

פחות מיממה אחרי שקרא ראש העיר יחיאל לסרי לתושבי אשדוד להתנדב לכיתת הכוננות של העיר, נרשמו כבר 450 מתנדבים - מספר שיא בעיר אשדוד. במסגרת ההתנדבות יוקמו 4 יחידות ביטחון התנדבות מיוחדות. לסרי: "ההתגייסות של תושבי העיר היא מדהימה"

פורסם בתאריך: 16.10.23 13:55

     

לא עברה יממה מאז קרא ראש עיריית אשדוד לתושבי העיר להתנדב לכיתת כוננות, ותגובת התושבים הייתה מהירה מהצפוי. לא פחות מ-450 מתנדבים נרשמו, במטרה לסייע בשמירה על הבית.

 

במסגרת כך יוקמו 4 יחידות התנדבות מיוחדות:

היחידה הראשונה – כוח התערבות אזרחי שיורכב מיוצאי יחידות מובחרות וסיירות, אשר אינם משמשים כיום כחלק מהמערך הפעיל במילואים. הכוח יתפקד ככיתת כוננות עירונית והוא דורש מיומנות באחזקת כלי נשק. פעילותו תתוכלל על ידי העירייה והוא יופעל על ידי משטרת אשדוד.

מקימים כיתת כוננות באשדוד. צילום: מוטי מילרוד

מקימים כיתת כוננות באשדוד. צילום: מוטי מילרוד

היחידה השניה – כוח התנדבות עירוני. המתנדבים יוגדרו ככוח אבטחה עירוני, והוא מיועד ליוצאי יחידות קרביות. תינתן עדיפות לבעלי ניסיון פיקודי. הכוח ישמש לתגבור אבטחה נייחת במקומות הומי אדם דוגמת מחסומים בכניסה לעיר, מרכזי קניות, דיור מוגן, הוסטלים וכדומה. יש לתאם מול המשטרה. היחידה השלישית – יחידת רחפנים, והיחידה הרביעית – יחידת בעלי רכבי שטח.

״ההתגייסות של תושבי העיר היא מדהימה", אמר ראש העיר, ד״ר יחיאל לסרי. "אשדוד עיר גדולה ובזמן קצר הצלחנו, כולנו יחדיו, להקים יחידות התנדבות שיוסיפו באופן משמעותי לביטחון של עירנו הנפלאה ולחוסן התושב. אשדוד חזקה ביחד״.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"


תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר