הערכת מצב ניצב אמיר כהן ויחיאל לסרי
הערכת מצב ניצב אמיר כהן ויחיאל לסרי

"צפויה מערכה ממושכת": מפקד מחוז דרום אמיר כהן בהערכת מצב באשדוד

ראש עיריית אשדוד יחיאל לסרי נפגש היום עם מפקד מחוז דרום במשטרת ישראל ניצב אמיר כהן, להערכת מצב, במהלכה מסר ניצב כהן: צפויה מערכה ממושכת הדורשת מתושבי אשדוד עמידה איתנה לאורך זמן, כדי להשמיד את היכולות הצבאיות והשלטוניות של החמאס

פורסם בתאריך: 15.10.23 16:52

     

ראש עיריית אשדוד יחיאל לסרי נפגש להערכת מצב עם מפקד מחוז דרום של משטרת ישראל ניצב אמיר כהן, ודיבר איתו על המציאות הביטחונית וההיערכות של אשדוד, בין היתר מול מניעת חדירת מחבלים, כוננות לירי טילים, ושמירה על חוסן גבוה, תוך מתן מענה לצרכי התושבים ושמירה על רציפות תפקודית מלאה.

 

לסרי ציין בפני ניצב כהן את שיתוף הפעולה היוצא מן הכלל שיש לעירייה עם המשטרה המקומית בפיקודו של סנ"צ אילן שושן, גם בימי שגרה ובייחוד בחירום, כמרכיב מרכזי בהצלחה של העיר לשמור על חוסן גבוה.

ניצב כהן מסר כי צפויה מערכה ממושכת, הדורשת עמידה איתנה לאורך זמן, כדי לאפשר לצה״ל וכוחות הביטחון להשלים את משימת השמדת היכולות הצבאיות והשלטוניות של החמאס. "ניצב כהן הוא גיבור ישראל שלחם בעצמו מול חבורת מחבלים נפשעת ויכל להם – ועל כך אני מצדיע לו בשמי ובשם כל תושבי אשדוד ותושבי מדינת ישראל. יחד בע״ה ננצח", סיכם לסרי.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"


 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר