גלבר באיסוף ציוד לחיילים בביתה
גלבר באיסוף ציוד לחיילים בביתה

ממשיכה לאסוף ציוד: המועמדת לראשות העיר הלן גלבר פתחה חמ"ל בביתה

לאחר שפרסמה המועמדת לראשות העיר הלן גלבר פוסט על חמ"ל שפתחה בביתה לאיסוף ציוד לחיילים ולתושבים וותיקים באשדוד, המוני תושבי נרתמו ליוזמתה, והביאו לביתה ציוד רב, כשהאיסוף עדיין ממשיך, בבקשה למוצרי היגיינה, מוצרים יבשים וכד'. אמש יצאה יחד עם פעיליה, וחילקה כריכים ברובעים הוותיקים

פורסם בתאריך: 12.10.23 16:56

     

לפני מספר ימים פרסמה המועמדת לראשות העיר עו"ד הלן גלבר פוסט עם קריאה לתושבי העיר לתרום מזון וציוד ולהביא אותו לחמ"ל שפתחה בביתה, וכי היא ופעיליה ידאגו לחלק לחיילים בבסיסים, ולתושבי העיר שאינם יכולים לצאת מביתם. תושבי העיר נרתמו והגיעו לביתה עם ציוד רב, כשהאיסוף עדיין ממשיך.

 

את התרומות מתבקשים התושבים להביא לביתה של גלבר ברחוב מצדה 85. במקביל, מציעה גלבר איסוף מאלו שרוצים לתרום וחוששים להסתובב בחוץ, וציינה כי בין הציוד הנדרש: תחתוני בוקסר בכל המידות, גרביים, מוצרי היגיינה (שמפו, דיאודורנט, מגבונים, וכד'), מוצרים יבשים (קרקרים, עוגיות וכל דבר שאינו דורש בישול), קופסאות שימורים למיניהן.

גלבר באיסוף ציוד לחיילים בביתה

גלבר באיסוף ציוד לחיילים

במקביל לחלוקת הציוד לחיילים ולתושבים הוותיקים, המשיכה גלבר בסיור שלה בשכונות הוותיקות, וערכה סיור הפעם ברובע א'. בסיור הקשיבה גלבר לרחשי הלב של התושבים שחלקם לא מסוגלים לצאת מהבית, חלקם מתגוררים בבניינים ישנים ללא ממ"ד, וחילקה להם כריכים בריאים.

"זאת שעת המבחן שלנו כחברה וכעם של פטריוטים", אמרה גלבר. "נעשה כל שביכולתנו למען טובי בנינו שנמצאים בחזית, לשמור, להגן, לחלץ ולהילחם עבור כולנו. תודה מראש על כל סיוע, ואמן שנעבור את התקופה הקשה הזאת במהרה, מחוזקים ומאוחדים כמו בימים הללו".

מספר הטלפון האישי של גלבר עדיין פתוח לכל תושב אשדוד שזקוק לסיוע בימים אלו, ומספרו: 054-6777056


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"


תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר