עוגיות מפוצצות אנרגיה להעלאת המורל
עוגיות מפוצצות אנרגיה להעלאת המורל

היום מכינים עוגיות: מינהל החינוך באשדוד ביוזמה להעלאת המורל

יוזמה מבורכת של המחלקה לשירותים חברתיים במינהל חינוך אשדוד: היום כולם מכינים עוגיות להעלאת המורל, בהשראת גבורתה של רחל מאופקים. המצרכים פשוטים וקיימים בד"כ בכל בית. לאחר הכנת העוגיות, תוכלו לחלק לשכנים - תוך הקפדה מלאה על הוראות פיקוד העורף, לצלם, לפרסם, ולעודד את כולם לעשות גם

פורסם בתאריך: 12.10.23 09:20

     

המחלקה למעורבות חברתית במינהל החינוך באשדוד יצאה ביוזמה מבורכת, שתמתיק את היום ותעלה את המורל לתושבים במהלך מלחמת 'חרבות ברזל' – וכל אחד מתושבי אשדוד יכול ומוזמן להשתתף. היוזמה בהשראת גבורתה של רחל מאופקים, ונועדה כדי לחזק את העם ואת הגבורה היהודית, להרים את הראש ולהכין ביחד עוגיות שימלאו אותנו בטעם טוב ובאחדות לאומית.

 

המצרכים פשוטים וקיימים בכל בית. לאחר שמכינים, מצלמים, ואז מפרסמים, ובדרך מעודדים את עם ישראל, את עצמכם ואת השכנים שלכם לעשות גם, וממתיקים את היום. כל מה שצריך לעשות זה להיצמד למתכון המצורף בתמונה, להכין, לצלם, לפרסם ולתייג את מנהל החינוך של אשדוד. מומלץ גם לרשום ולהוסיף פוסט תמיכה קצר או פתק קטן ומעודד שיצורף לעוגיות ואז לחלק לבני המשפחה ולשכנים שלכם.

עוגיות מורל. להלן המצרכים

עוגיות מורל. להלן המצרכים

במקביל, ולא פחות חשוב- יש להישמע להוראות פיקוד העורף. במידה והחלטתם לחלק גם לשכנים, אז הקפידו- רק לדלת השכנים שלידכם. "כולנו מתחברים לגבורתה של רחל מאופקים אשר בתושייה רבה האכילה את המחבלים שחדרו לביתה והעסיקה אותם עד לחילוצה ע"י כוחות הביטחון", מסרו מהמחלקה למעורבות חברתית במנהל החינוך. "רכזים, תלמידים ותושבי אשדוד היקרים, נתגייס כולנו להעלאת המורל של עם ישראל. נתחבר לגבורתה של רחל מאופקים, נכין עוגיות שיפוצצו אותנו באנרגיה ונשמח את בני המשפחה ובמידת האפשר גם את השכנים. מוזמנים להפיץ הלאה. ביחד ננצח".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר