הלן גלבר בסיור ברובע ב' באשדוד
הלן גלבר בסיור ברובע ב' באשדוד

"זמינה לכל פניה ובקשה": הלן גלבר סיירה בבתי תושבים וותיקים

עשרות פניות מתושבים וותיקים הגיעו למועמדת לראשות העיר הלן גלבר, לאחר שפרסמה את מספר הטלפון שלה לצורך סיוע בימי הלחימה. גלבר ביקרה בבתיהם של התושבים ופועלת כעת כדי לסייע להם בכל הנדרש. גלבר: "המצוקה בשעות והימים האלו היא אדירה ונוגעת בכולנו. הערבות ההדדית היא הנשק החזק ביותר שלנו, ואנחנו חייבים להשתמש בו כעת"

פורסם בתאריך: 10.10.23 21:28

     

לאחר שפרסמה המועמדת לראשות העיר הלן גלבר את מספר הנייד האישי שלה ביום הראשון של הלחימה, קיבלה גלבר עשרות פניות, בעיקר מתושבים וותיקים המתגוררים בשכונות הוותיקות, שסיפרו על קושי בהתנהלות בימים האחרונים. גלבר הגיעה עם חברי הרשימה שלה לרובע ב' הותיק, ביקרה בבתים של התושבים שפנו אליה, הקשיבה להם, ופועלת כעת לסייע להם עד כמה שניתן.

 

"דפקנו על דלתות בתים שנבנו אי שם בשנות ה-60, במקרים רבים הדיירים כבר התפנו, במקרים אחרים הדיירים היו בתוך הבית אבל פחדו לפתוח את הדלת" , כתבה בעמוד הפייסבוק שלה. "בבתים האלה גרים אנשים מהאוכלוסיות הרגישות ביותר בעירנו, אנשים קשי יום, קשישים, עולים חדשים ונכים, במרבית המקרים ללא מיגון כלל. בכל אזעקה יוצאים לחדר המדרגות הפרוץ. המצוקה בשעות והימים האלו היא אדירה ונוגעת בכולנו. הערבות ההדדית היא הנשק החזק ביותר שלנו, ואנחנו חייבים להשתמש בו כעת".

הלן גלבר בסיור ברובע ב' באשדוד

הלן גלבר בסיור ברובע ב' באשדוד

והוסיפה מסר חשוב לתושבי העיר: "אני מבקשת מכולנו, תתעניינו בשלום השכנים, שימו לב למכרים מבוגרים ונסו לראות יש דרך לסייע. אני זמינה לכל פנייה ובקשה ואפעל בכל דרך אפשרית על מנת לסייע 054-6777056".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר