עיריית אשדוד מטפלת בנזקי הבתים
עיריית אשדוד מטפלת בנזקי הבתים

לא מחכים למס רכוש: עיריית אשדוד מטפלת בנזקים

בתים באשדוד שניזוקו בעת הלחימה בימים האחרונים, קיבלו את עזרת העירייה שמיהרה לטפל במצב במקום לחכות לאנשי מס רכוש. יחיאל לסרי: "אנחנו כעירייה נותנים מענה היקפי לכל נפגע רכוש, נפש או גוף, וצוותים שלנו מגיעים לכל מקום שבו צריך סיוע"

פורסם בתאריך: 10.10.23 16:56

     

ראש עיריית אשדוד יחיאל לסרי, הורה לטפל בנזקים שנגרמו לבתיהם של תושבי אשדוד על רקע הלחימה, ולא לחכות למס רכוש. בהתאם לכך, הוקם בכל אזור מטה משימתי, שתיעד את הנזקים שנגרמו לטובת מס רכוש, נלקחו מידות של החלונות, והעירייה היא זו שיצרה קשר עם ספקים לטובת אספקה והתקנה מהירה יותר של החלונות, שעל פי ההערכות תתבצע בימים הקרובים.

 

 

בעירייה אף מלווים את כל מי שנותר ללא חשמל או מים, ומעניקה סיוע מלא לכל תושב שביתו נפגע. גם זירות הנפילות טופלו במהירות יחסית, וכל מפגע שהיה ברחוב, בין אם מכוניות שעלו באש או עצים שנפלו פונו, כדי לאפשר מצב שגרתי עד כמה שניתן, בהתאם לנסיבות.

עיריית אשדוד מטפלת בנזקי הבתים

עיריית אשדוד מטפלת בנזקי הבתים

"המערכים שלנו פועלים בסנכרון מלא על פי תוכניות עבודה שבנינו במשך שנים", אמר יחיאל לסרי. "אנחנו כעירייה נותנים מענה היקפי לכל נפגע רכוש, נפש או גוף, וצוותים שלנו מגיעים לכל מקום שבו צריך סיוע, ותמיד חושבים היכן יש לתת יותר כדי לחזק את החוסן העירוני ולתת לתושבים הרגשה שיש להם על מי לסמוך. אני מודה לעובדי ועובדות העירייה על המאמץ הכביר, וקורא לתושבים להיות חזקים – אנחנו ננצח יחד".

 


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"


תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר