ניידות משטרה באשדוד
ניידות משטרה באשדוד

שומרים על גבולות העיר אשדוד: העירייה מקימה חמ"ל מתנדבים

בסיכום דיון שקיים ראש עיריית אשדוד יחיאל לסרי, הוחלט על הקמת חמ"ל מתנדבים שיבדוק את הכניסות לעיר, מדרום ומצפון. לסרי: "אני קורא לכל בעלי רישיון נשק, המעוניינים להתנדב לחמ"ל בקרת הכניסות לעיר, ליצור איתנו קשר דרך המפקד העירוני 106"

פורסם בתאריך: 8.10.23 19:24

     

על רקע הסכנה לחדירת מחבלים לעיר אשדוד, קיים ראש העיר דר׳ יחיאל לסרי דיון עם גורמי הביטחון, המשטרה ופיקוד העורף בנושא בקרת הכניסות לעיר, במהלכה הוחלט כי העירייה תקים חמ"ל מתנדבים לבדיקות בקרה כניסה לעיר.

חמ״ל המתנדבים יורכב מנושאי נשק שיסייעו לביטחון העירוני לקיים נוכחות ובקרת כניסה לעיר 24/7, מדרום – בצומת ביג על דרך מנחם בגין. ומצפון – על כביש 41 בצומת ניר-גלים. בנוסף, יוצבו מחסומים של ניידות המשטרה בכניסות לעיר בהתאם למשימות, כוח אדם, והתראות.

"מדינת ישראל במלחמה ולאור ריבוי המשימות המוטלות על כוחות הביטחון, עלינו כתושבי אשדוד לקחת חלק במשימת ההגנה על גבולות העיר", אמר ראש העיר אשדוד ד"ר יחיאל לסרי. "אני קורא לכל בעלי רישיון נשק, המעוניינים להתנדב לחמ״ל בקרת הכניסות לעיר, ליצור איתנו קשר דרך המפקד העירוני 106".

חסימת כביש. צילום: אילן אסייג

חסימת כביש. צילום: אילן אסייג

"כוחות הביטחון של העיריה, המשטרה ופיקוד העורף, פרוסים בכל רחבי העיר במטרה לתת מענה לכל תרחיש והתפתחות ביטחונית, והבקרה על הכניסות לעיר באופן רצוף בעל שעות היממה, תהיה צעד משלים להגברת הביטחון מפני חדירת מחבלים. בהזדמנות זו אני מבקש להודות לכלל אוכלוסיית המתנדבים המסייעים לנו בימים האחרונים, ומבקש מכולם להמשיך לשמור על ערנות ולדווח על כל אירוע חשוד או דמות לא מוכרת. בע״ה ביחד ננצח".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"


תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר