הלן גלבר בהערכת מצב חמל אשדוד
הלן גלבר בהערכת מצב חמל אשדוד

"מפרסמת את מספר הטלפון לכל סיוע": הלן גלבר בהערכת מצב לתושבים

המועמדת לראשות העיר פרסמה הערכת מצב שנערכה בראשות ראש העיר יחיאל לסרי. היא שיבחה את העשייה העירונית, חידדה את הוראות פיקוד העורף וקראה להישמע להן. ראש העיר לסרי פרסם הודעה גם הוא עם הוראות היערכות לימים הקרובים

פורסם בתאריך: 7.10.23 23:18

     

על רקע אירועי היום שהפתיעו את תושבי המדינה, פרסמה המועמדת לראשות העיר הלן גלבר סיכום הערכת מצב שנערכה בראשות יחיאל לסרי:

 

"ראשית, אני רוצה לשבח את העשייה העירונית וההתגייסות של כולם לסייע. התרשמתי כי קיימת דאגה גדולה מאוד לתושבים ולחוסנם הנפשי. בהמשך לדברים ששמעתי אני מבקשת מכם להישמע להוראות פיקוד העורף, משטרת ישראל ולכוחות הביטחון ברחבי העיר. קיבלנו דיווחים על נפגעי חרדה ותושבים שנפגעו בדרכם לממ"ד. בזמנים האלה אין להסתובב במרחב הציבורי, יש לשמור על הילדים במקומות המוגנים.

חופי הרחצה סגורים מחשש לכניסת מחבלים, כל האירועים נכון לשעה זאת לא מתקיימים ואין צפי שהמצב ישתנה. אנחנו נערכים למערכה ארוכה. בעת הערכת המצב, הסבתי את תשומת ליבם בנוגע לטיפול בתושבים המבוגרים מהרובעים הוותיקים שאין להם מיגון בכלל ותשתיות רעועות במצב מסוכן. אני מזמינה אתכם להתקשר למוקד העירייה 106 בכל בעיה, כולל בעיות פתיחת חלונות הממ"ד, ויגיעו לתקן.

הערכת מצב עיריית אשדוד

הערכת מצב עיריית אשדוד

התנדבתי ביחד עם תושבי העיר הנהדרים במוקד העירוני, בשפה הספרדית. אני מפרסמת שוב את מספר הטלפון שלי לכל תושב שצריך סיוע 054-6777056.

בתוך כך, פרסם ראש העיר לסרי לתושבי העיר הודעה על היערכות לימים הבאים:

"תושבי אשדוד, אנחנו בסופו של יום קשה למדינת ישראל, ובעיצומה של מלחמה קשה. למרבה הצער, עם מאות הרוגים, פצועים, ונעדרים. ביניהם גם תושבי אשדוד. ליבנו עם המשפחות, ואנחנו מלווים אותן, ברגעים הקשים האלה. גם הקמנו צוות עירוני, שילווה את משפחות הנעדרים, בהשגת מידע, ובתמיכה נפשית. מוקד 106 עומד לרשות המשפחות, שזקוקות לסיוע הזה".

"ברור לכולנו, שהמערכה רק בתחילתה, ואנחנו צפויים לאירועים ביטחוניים מכל הסוגים. כולל, ירי טילים מסיבי, ומזירות נוספות. ויחד עם כוחות המשטרה, פיקוד העורף, כיבוי אש ומד״א, אנחנו ערוכים, לתת מענה לכל תרחיש וכל התפתחות. מחר לא יתקיימו לימודים בכל מסגרות החינוך, כולל החינוך המיוחד. כל האירועים מבוטלים, וכל התקהלות אסורה. וניתן לצאת לעבודה, רק במקומות מוגנים. אנא, המשיכו לעקוב אחרי ההנחיות בתקשורת, והמשיכו להקפיד על כללי ההתגוננות.
מוקד 106 עומד לרשותכם לכל בקשה. נמשיך לשמור על החוסן שלנו באשדוד. אנחנו חזקים ובע״ה גם ננצח".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"


תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר