מאיר בן חמו, תחנת אשדוד. צילומים" דוד אסייג, דור גפני
מאיר בן חמו, תחנת אשדוד. צילומים" דוד אסייג, דור גפני

מלחמת גרסאות: האם התרחש אירוע אלימות על רקע הבחירות באשדוד?

האם מערכת הבחירות באשדוד הופכת גם לאלימה? כי מאיר בן חמו יו"ר קול הלב טוען שפעילים שלו הותקפו על רקע הבחירות ואחד מהם אף נדקר. מנגד, במשטרה טוענים כי מדובר בקטטה על רקע אישי

פורסם בתאריך: 6.10.23 13:56

     

אתמול התרחש ברחוב הרב קוק באשדוד אירוע אלימות במהלך תליית מודעות של בחירות ברחוב.

האירוע הזה התפצל למלחמת גירסאות בין יו"ר סיעת "קול הלב", מאיר בן חמו והפעיל שלו שנכח במקום, לבין טענת המשטרה למה שהתרחש במקום.

לדברי בן חמו, שני פעילים של הסיעה היו ברחוב שם ואחד מהם עסק בתליית שלטים ואז לפתע ניגש אליו צעיר בשנות ה-20 לחייו והחל מקניט אותו ומנסה לגרש אותו מהמקום, אך הפעיל וחברו שהיה ברכב ביקשו ממנו ללכת מהמקום והבהירו כי אין ברצונם להתעמת.

לדברי בן חמו, בשלב הזה, שלף אותו צעיר גז מדמיע והחל מרסס את אחד הפעילים והחל נאבק עמו. תוך כדי מאבק, הוא גם שלף סכין ופצע את הפעיל בידו וברגלו. למקום הוזעקה משטרה שמיהרה ותפסה את הצעיר ואילו הפעיל פונה לבית החולים.

"להגיד שזה מפתיע אותי? כן ולא. המערכה הזאת מאוד ביזיונית ופעילים איבדו את זה לגמרי", מסר בן חמו, "אני לא יודע אם אלו הנחיות ישירות מהמתמודדים, אני רוצה להאמין שלא, אבל אין מתמודד שלא יודע מה הפעילים שלו עושים ואם הוא לא יודע אז זה מחדל. אין ערך לכסף שהמתמודדים מוציאים עבור השלטים האלה ועכשיו זה בכלל הגיע לנזק בגוף אז אני לא יודע מה השלב הבא".

מכתב השחרור של הפעיל מבית החולים אסותא

מכתב השחרור של הפעיל מבית החולים אסותא

פנינו למשטרת ישראל לברר מה עלה בגורל התיק הזה, ומהמשטרה נמסר כי אכן התרחשה קטטה, אך היא היתה הדדית והיא אינה קשורה כלל למערכת הבחירות. לטענת המשטרה בכלל מדובר היה בבן מיעוטים שעסק בתליית שלטים שנזרקה לעברו קללה בערבית וזה מה שהצית את הקטטה.

עוד נמסר מהמשטרה כי כאשר הגיעו השוטרים לזירה, איש מהמעורבים לא רצה להגיש תלונה, אך למרות זאת שניהם זומנו למשטרה לגביית עדות על האירוע הזה.

פנינו עם התגובה הזאת לבן חמו והוא מיהר לתחנת המשטרה ומסר בתגובה: "לפני כחצי שעה יצאנו מתחנת המשטרה ונמסר לנו שהתיק מתנהל תחת חקירה ואף גורם לא יכול לקבל תגובה כזאת או אחרת על התיק. כולל מגיש התלונה בעצמו".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר