הארכיון העירוני אשדוד. צילום: משה דרור
הארכיון העירוני אשדוד. צילום: משה דרור

חמישה חודשים לאחר שהושק: 17 אלף ביקרו בארכיון העירוני באשדוד

ביקור שיא בארכיון עירוני נרשם בעיר אשדוד, חמישה חודשים לאחר שהושק לראשונה בעיר. 17 אלף איש ביקרו באתר, ובוצעו בו מעל 46 אלף פעולות. ד"ר משה דרור, מנהל הארכיון: "הנתונים הללו הם בהחלט מתנה יפה ומשמחת לחג הסוכות והיא מעודדת אותנו להמשיך ולהרחיב את הארכיון עוד ועוד"

פורסם בתאריך: 2.10.23 12:53

     

הארכיון העירוני החדש הושק רק לפני חמישה חודשים, והצליח להשיג שיא מפתיע: יותר מ-17,000 איש ואישה ביקרו באתר הארכיון, שביצעו בו יותר מ- 46,000 פעולות. בנוסף, הארכיון באשדוד הינו היחיד בארץ שנותן שירות דיגיטלי, ללא צורך לחטט בארגזים ולנער אבק כדי לגלות מסמך או תמונה מחיי העיר. אפשר לשבת בבית, לגלוש בנחת לתוך האתר.

 

"בעיריית אשדוד רואים בארכיון העירוני מוסד בעל ערך רב עבור תיעוד ושימור ההיסטוריה של העיר. הארכיון הוא פניה של אשדוד, הוא משקף את ההיסטוריה של העיר באמצעות מסמכים, תעודות ותמונות ומאפשר לכל אחד ללמוד על העיר בה הוא חי. הארכיון מציע לבני נוער וצעירים, לסטודנטים ולחוקרים, לתושבי העיר ולמבקרים – להיעזר בכל המצאי הנמצא בו לצרכיהם. הארכיון גם פתוח כמובן לקבל חומרים חדשים או אפילו עבודות חקר שנעשו על העיר, שיעמדו לרשות אחרים.

השקת הארכיון הדיגיטלי באשדוד. צילום: אורי קריספין

השקת הארכיון הדיגיטלי באשדוד. צילום: אורי קריספין

מנהל הארכיון, דר' משה דרור, הופתע בעצמו לנוכח כמות המבקרים. "למעלה מ-17,000 מבקרים נכנסו לאתר שלנו וביקשו לאתר חומרים על אשדוד". הוא זוקף זאת לעובדי הארכיון ולמתנדבים אשר משקיעים מזמנם ומכישרונם על מנת להזין את האתר במידע וחומרים עבור תושבי העיר, וגם תושבי העיר אשר נענו לקריאתנו ומשתפים אותנו בחומרים שברשותם.

"הנתונים הללו הם בהחלט מתנה יפה ומשמחת לחג הסוכות והיא מעודדת אותנו להמשיך ולהרחיב את הארכיון עוד ועוד", אמר ד"ר דרור ומאחל לכל תושבי העיר חג שמח וגלישה נעימה.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר