מרכז הצעירים כיוונים. צילום: עיריית אשדוד
מרכז הצעירים כיוונים. צילום: עיריית אשדוד

קיבלתם צו ראשון? מרכז כיוונים אשדוד יכין אתכם

לכל מי שתוהה מה קורה בצו הראשון, איך מתכוננים למבחנים ולמה כדאי להיות מוכנים - מרכז כיוונים אשדוד יסביר לכם הכל, ועכשיו גם עם ערכה אינטרנטית להכנה ראשונית לפני הצו. שווה להתכונן מראש

פורסם בתאריך: 26.9.23 16:09

     

קיבלת זימון לצו הראשון? מה עושים עכשיו? איך מתקדמים מכאן? מה כדאי לדעת ואיך נערכים למבחנים הפסיכוטכניים? מינהל החינוך בעיריית אשדוד שם את נושא הגיוס בראש סדרי העדיפויות, ומממן לכל תלמיד ערכת הכנה אינטרנטית להכנה לצו הראשון, ולאחר אימון באמצעות הערכה, תגיעו לצו הראשון בטוחים בעצמכם ומוכנים הרבה יותר.

 

 

 

בצו הראשון ישנם מבחנים פסיכוטכניים הקובעים את ציון הדפ"ר אשר משפיע באופן ישיר על אפשרויות השיבוץ שייפתחו בפניכם. לכן, יש חשיבות גדולה למבחנים אלו. אמנם נהוג לומר שאין מה להתכונן למבחנים הפסיכוטכניים, אך יש לזכור שישנה הזדמנות אחת בלבד לעשות את המבחנים, וכדאי להגיע מוכנים.

מרכז כיוונים אשדוד מכין לצו ראשון

מרכז כיוונים אשדוד מכין לצו ראשון

ביום הצו עצמו רצוי להגיע לאחר ארוחת בוקר, לא לאחר, לקחת אוכל ושתייה למהלך היום וכמובן – לא לשכוח תעודה מזהה. אם אתם לא מרגישים טוב – בקשו דחיית הצו. לכל שאלה ובקשה, תוכלו לפנות למרכז כיוונים, אשר עומד בקשר מול לשכת הגיוס. כמו כן, תוכלו לפנות לרכזת החינוך החברתי בבית ספרכם והיא תסייע לכם.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר