מתוך הסרט 'ארי והזרע הקדוש'
מתוך הסרט 'ארי והזרע הקדוש'

סיפור יוצא דופן: הסרט 'ארי והזרע הקדוש' יוקרן במונארט אשדוד

יצירתם של יאיר צימרמן ועדי רבינוביץ' - הסרט 'ארי והזרע הקדוש', על ארי נייגל, תורם הזרע הגדול בעולם ואב ליותר ממאה ילדים, יוקרן במונארט אשדוד ב-21.11.23 ובסופו מפגש עם היוצרים. מחיר כרטיס 30 ש"ח

פורסם בתאריך: 26.9.23 10:47

     

במסגרת 'זמן קולנוע' במונארט אשדוד, יוקרן הסרט 'ארי והזרע הקדוש' – סרטן של יאיר צימרמן ועדי רבינוביץ', שמתחקים אחר ארי נייגל, תורם הזרע הגדול בעולם ואב ליותר ממאה ילדים, שהפך לתופעה תקשורתית בארה"ב ואחר החיכוכים בינו לבין הוריו הדתיים.

 

הסרט מציג את ארי, שקורא תיגר על תעשיית הפריון בתרומת זרע סדרתית, שבה הוא רואה שליחות ועזרה לנשים שמתקשות להיכנס להריון, ללא תגמול כספי, ובגלוי. הוריו של ארי אינם מכירים בילדיו וסובלים רבות מהחשיפה התקשורתית לה זוכה ארי, אשר אינה מתקבלת ברוח טובה בקהילה היהודית-דתית בה הם חברים.

מתוך הסרט 'ארי והזרע הקדוש'

מתוך הסרט 'ארי והזרע הקדוש'

הסרט עוקב אחר מעגל הקסמים בו נמצא ארי, שמצד אחד התנהגותו הופכת לדפוס התנהגותי המשתלט על חייו ומצד שני, מציג את מורכבות פועלו בקונטקסט המשפחתי הרחב והמצומצם שלו ומציג את נקודת מבטם של האימהות והילדים של ארי, והקשר שלהם עם התורם הנוכח-נעדר בחייהם.

עם תום ההקרנה ייערך מפגש של הקהל עם יוצרי הסרט שיספרו על תהליך היצירה ויענו לשאלות הקהל. הצטרפו לזמן איכות  שבו תוכלו לצלול למחוזות הקולנוע הישראלי, אל "מאחורי הקלעים" של עשיית הסרטים, ואל עולמם הייחודי של יוצרי הקולנוע.

"ארי והזרע הקדוש" – הקרנת הסרט ומפגש עם היוצרים עדי רבינוביץ' ויאיר צימרמן. יום שלישי | 21.11.23 בשעה  11:00, מונארט מרכז תרבות, דרך ארץ 8, אשדוד. מחיר כרטיס: 30 ש"ח בלבד. מספר המקומות מוגבל. להזמנות כרטיסים לחצו, או בטלפון: 6452* שלוחה 2.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר