גן אלישבע. צילום: באדיבות הארכיון העירוני אשדוד
גן אלישבע. צילום: באדיבות הארכיון העירוני אשדוד

דורון מזר, אילנה אביטל, דפנה ארמוני ועוד: חוגגים 60 לגן אלישבע באשדוד

לאלו שרוצים להתרפק על זיכרונות העבר, היחידה לשכונות וותיקות באשדוד מזמינה אתכם לערב שכולו נוסטלגיה - לרגל 60 שנה לגן אלישבע באשדוד. במהלך הערב ייהנו המשתתפים ממגוון הפעלות לכל המשפחה, דוכנים של סוחרי רובע א', תערוכת צילומים נוסטלגיים ומרתון מופעים מוזיקליים ונוסטלגיים של הזמרים דורון מזר, אילנה אביטל ודפנה ארמוני. זה קורה ביום חמישי בשבוע הבא. הכניסה חופשית

פורסם בתאריך: 22.9.23 10:46

     

גן אלישבע באשדוד חוגג בשבוע הבא 60 שנה להקמתו. לכבוד המאורע, מרחב יצירה אשדוד והיחידה לשכונות ותיקות והון חברתי בשיתוף מנהלת רובע א', מזמינים אתכם לחגוג 60 שנה לגן הוותיק במסיבת שקיעה נוסטלגית לכל המשפחה.

 

הגן רחב הידיים, נקרא על שם אלישבע קפלן אשכול ז"ל, רעייתו השנייה של ראש הממשלה לוי אשכול ז"ל שתרם רבות לפיתוחה של אשדוד בשנותיה הראשונות. בגן נחקקו זיכרונות מיוחדים של כל מי שבילה בו בצעירותו. הפיקניקים המסורתיים, המפגשים עם החבר'ה, משחקי הילדות במרחבי המדשאות ובצל העצים הגדולים, וגם, כמובן, אהבות ראשונות שנרקמו בו.

דורון מזר. צילום: אוהד רומנו

דורון מזר. צילום: אוהד רומנו

אז מה בתכנית?

במופע המרכזי של הערב, יארח הזמר דורון מזר את הזמרות דפנה ארמוני ואילנה אביטל למופע נוסטלגי המשלב שירים ישראליים, צרפתיים ואיטלקיים ועם מיטב הלהיטים של כל אחד מהשלושה, בדואטים משותפים וכל אחד לחוד, במופע נוסטלגי בלתי נשכח סובב עולם ועשורים קודמים.

אילנה אביטל. צילום: ארטיום

אילנה אביטל. צילום: ארטיום

גם הגיטריסט הנודע יהודה קיסר, ממקימי להקת צלילי העוד, שליווה במהלך הקריירה ארוכת השנים שלו אמנים רבים וידועים בעיקר מז'אנר המוזיקה הים תיכונית, יופיע בערב. ולהקת אקרופוליס האהובה שתופיע במופע קאברים מלהיב עם מיטב להיטי שנות ה 60-70 האהובים על כולם.

בנוסף לתכנית המוזיקלית יוקם מתחם משחקים "של פעם" עם מגוון משחקי רצפה וביתני משחק לפעילות של גיבוש והנאה לילדים ולכל המשפחה, דמויות תיאטרון רחוב מהעבר יסתובבו בקהל ויצרו אינטראקציה עם המשתתפים ותוצג תערוכת צילומים נוסטלגית של תצלומים אישיים מגן אלישבע לאורך השנים ששלחו תושבי העיר. בואו ליהנות בשבילי הנוסטלגיה של הגן ולהתרפק על העבר.

"אלישבע חוגגת 60", יום חמישי, 28/9/23 בין השעות 18:00-21:30, גן אלישבע, רובע א', אשדוד. הכניסה חופשית.

יהודה קיסר. צילום: יובל אראל

יהודה קיסר. צילום: יובל אראל

דפנה ארמוני. צילום: דפנה ארמוני

דפנה ארמוני. צילום: דפנה ארמוני

להקת אקרופוליס. צילום: רוני וייסמן

להקת אקרופוליס. צילום: רוני וייסמן


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר