הלן גלבר. צילום: אלעד מלכה
הלן גלבר. צילום: אלעד מלכה

"לא אחבור ליחיאל לסרי": הלן גלבר בפוסט בפייסבוק

הלן גלבר טוענת לספין שמעליל כי בכוונתה לחבור ליחיאל לסרי. בפוסט שפירסמה בפייסבוק חזרה והדגישה: "לא אשב עם לסרי. זו התחייבות בסיסית שלי: ללסרי לא חוברים, את לסרי מחליפים"

פורסם בתאריך: 21.9.23 06:04

     

המועמדת לראשות העיר הלן גלבר פרסמה פוסט בפייסבוק וחידדה – למי שעדיין היה בספק, כי בשום אופן לא תתאחד עם יחיאל לסרי. הפוסט שלה נכתב על רקע שמועות כי בכוונתה לחבור אליו, ויחד עם סקר של מנו גבע מהימים האחרונים – המראה כי היא מתחזקת לעומת מועמדים אחרים, המחישה כי אין לה סיבה, לא פוליטית ולא ערכית, לאיחוד שכזה.

 

 

לשון הפוסט: "צלמו מסך והפיצו בכל העיר: לא אשב עם לסרי. זו התחייבות בסיסית שלי: ללסרי לא חוברים, את לסרי מחליפים", כתבה.

"כשעושים על הגב שלי ספינים כל כך שקופים וזולים, אני מבינה שאנחנו בדרך הנכונה לניצחון. רק היום פורסם סקר של מנו גבע, הסוקר של חדשות 12, שמראה את מה שנשאר יציב ועומד באופן עקבי לאורך כל החודשים האחרונים: אני, ורק אני, מהווה אלטרנטיבה היחידה לכישלון של לסרי באשדוד. כל היתר שהוצנחו לבחירות על ידי בעלי עניין ואינטרסים – נחלשים ונשארים הרבה מאחור".

הלן גלבר, מועמדת לראשות עיריית אשדוד. צילום: עדן בוהדנה

הלן גלבר, מועמדת לראשות עיריית אשדוד. צילום: עדן בוהדנה

"במצב הדברים הזה, ברור לכולם, מעבר לעובדה שלסרי מסמל את כל התחלואים והבעיות באשדוד ולהצטרף אליו זה להמשיך באותה דרך בדיוק, שאין לי שום סיבה, מוטיבציה או תועלת, לא פוליטית ולא ערכית בלחבור אליו. את זה כל ילד אשדודי מבין, וגם מי שמפיצים בזדון את השמועות והספינים המגוחכים מבינים מצוין".

"אז תקראו טוב טוב: הספינים לא יעבדו הפעם. האשדודים הרבה יותר חכמים ממה שאתם חושבים ורק הם יחליטו מי יעמוד בראשות העיר בתום הבחירות הבאות: לסרי או אני. אנחנו בדרך לניצחון, מתחזקים מיום ליום וממשיכים להתמקד בהצגת תוכניות ובחזון להבראת אשדוד והחזרתה למסלול בכל התחומים. זה מה שיעמוד לנגד עינינו תמיד. את הספינים והשקרים נשאיר למועמדים חלשים ונואשים. נתמקד בחיובי ובשינוי שאנחנו רוצים לעשות. כי אין לנו עוד אשדוד".

לפוסט המלא, לחצו.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר