ד"ר יחיאל לסרי במסיבת העיתונאים
ד"ר יחיאל לסרי במסיבת העיתונאים

ד"ר לסרי מוריד את הכפפות: "אשדוד בסכנה. הלן גלבר הצטרפי אליי"

ד"ר לסרי כינס מסיבת עיתונאים בה טען כי אשדוד בסכנה מפני השתלטות של גורמים שחומדים אותה וקרא להלן גלבר להצטרף אליו ולצבור ניסיון. גלבר בתגובה: "לסרי, התעייפת. אין לך כוח כבר להוביל. אתה חושש בצדק מכוחות רעים שרוצים להשתלט על העיר, אבל אין לך כוח להתמודד מולם. אני מוכנה לאתגר"

פורסם בתאריך: 13.9.23 11:07

     

אמש קיים ראש העירייה, ד"ר יחיאל לסרי, מסיבת עיתונאים ובה הציג את החזון שלו לאשדוד שנת 2030. במהלך מסיבת העיתונאים הציג לסרי את חברי הרשימה שלו וגם חשף את הקמפיין עם הסלוגן "שומרים על הבית".

ד"ר לסרי חושף את הקמפיין

ד"ר לסרי חושף את הקמפיין

הוא גם סיפר על ההישגים שלו ב-15 שנות כהונה והציג את התוכניות שלו לעיר אשדוד לשנים הקרובות.

לסיום הוא החליט לדבר פוליטיקה ותקף את יריבו בלשון חריפה ואלה דבריו:

"כפי שאתם כבר יודעים, הבחירות הקרובות הן אירוע שהפך להיות מלחמה. מלחמה על הבית. מלחמה על העיר אשדוד כפי שאנחנו מכירים אותה. מלחמה נגד כוחות גדולים שמבקשים להשתלט על עיר גדולה ומשמעותית ביותר בישראל. להשתלט על הנכסים שלה ולשנות את אופייה. ולמה הם כל כך חומדים את העיר אשדוד?  כפי שהצגתי בפניכם, אשדוד שלנו הופכת למטרופולין כלכלי גדול. למעצמה כלכלית גדולה מאוד… עם השפעות אדירות על הכלכלה של ישראל. ולא רק של ישראל. לצד רצועת חוף הים שפיתחנו ובה מתוכננים כ-10 בתי מלון חדשים, כולל מלון הילטון שהחלה בנייתו, הפכו את העיר אשדוד למטרה של טייקונים ובעלי עניין רבי עוצמה שחומדים אותה. יש שאת שמם כבר שמעתם ויש כאלה שעדין לא שמעתם את שמם.

"זה לא סוד שמתקיים נגדי מסע בחירות וקמפיין אדיר, כדי להדיח אותי ולהחליף אותי בראש עיר בובה. מושקעים בו עשרות מיליוני שקלים. בנוסף למשאבים אדירים ולחצים על גורמים משפיעים לא רק באשדוד. המטרה שלהם היא, להזיז הצידה את מי ששומר על אשדוד מכל משמר מפני השתלטות של גורמים זרים. כולם וודאי שואלים, למה להשקיע כל כך הרבה משאבים כדי להדיח אותי? הסיבה פשוטה – כל עוד אני מכהן כראש עיר, הם לא יכולים להשיג את מה שהם רוצים. במשמרת שלי ושל חבריי, אנחנו שומרים ב-7 עיניים על אשדוד. אנחנו עומדים כחומה בצורה מול התיאבון הגדול מידי שלא יודע שובע, של בעלי עניין, שלא משתלב עם טובתה של העיר אשדוד. לא משתלב עם טובתם של התושבים. הם רוצים ראש עיר אחר. כנוע. חלש. ראש עיר ללא עמוד שדרה שיאפשר להם לשלוט בעיר שלנו.

לסרי ויועצו הקרוב שמואל דוד לצד הקמפיינר צוריאל שרון

לסרי ויועצו הקרוב שמואל דוד לצד הקמפיינר צוריאל שרון

"ההשתלטות על אשדוד ומשאביה תחזיר אותנו שנים אחורה לימים אפלים – רובכם גם זוכרים איך עיריית אשדוד לפני כ-15 שנה. זוכרים את העובדים שהיו מחתימים כרטיס עובד ויוצאים לסידורים אישיים. זוכרים איך בשעות העבודה הייתם רואים עובדי עירייה בבתי קפה ובעסקים פרטיים. זוכרים גם מי היו הטיפוסים ששלטו בעירייה. הם כבר לא שם. אתם יודעים היכן הם היום? הם עובדים במטות של המועמדים האחרים לראשות העיר. הם חולמים ומקווים לחזור חזרה לאותם ימים עליזים, ששירתו את עצמם ואת המשפחות שלהם. הם לא שירתו את התושבים. האם אתם, תושבי אשדוד, רוצים לחזור לאותם הימים?

"אני בטוח שרוב תושבי אשדוד אינם מודעים לסכנה הזו. לכן, אני מספר עליה כאן, עם אנשי התקשורת. בשידור חי בפייסבוק. אני בטוח שכל פטריוט אשדודי. כל מי שאוהב את העיר אשדוד. שיודע על הסכנה הזו, לא יצביע למועמדים האלה… אותם גורמים שרוצים להשתלט על אשדוד בכל דרך ובכל מחיר, דואגים באמצעות הון עתק ברשתות החברתיות ובאמצעות רכישת ערוצי תקשורת מקומיים, לתת לכם להביט על העיר אשדוד רק מתוך רבע הכוס הריקה. הם עושים הכל להעלים את שלוש רבעי הכוס המלאה והשוקקת חיים של העיר אשדוד. אתם פותחים את הנייד שלכם ומעצבי דעת קהל מהשורה הראשונה, מבקשים להחשיך לכם את העיר אשדוד, לשכנע אתכם שהכול כאן נורא ואיום".

חברי הסיעה אפרת נאור ורוני ינון

חברי הסיעה אפרת נאור ורוני ינון

ד"ר לסרי התייחס גם לטענה כי העיר אשדוד מתחרדת ואמר: " שנים שמפחידים אתכם מהשתלטות החרדים על אשדוד. אבל כצנלסון ונכט היו הראשונים שצירפתי לקואליציה ולעשיה העירונית. ולמרות שהם מתמודדים היום מולי, אני יודע וגם הם יודעים, שיום אחרי הבחירות הם יחזרו להצטרף אליי ולעבוד לצידי. כמוהם, אני מזמין את כל הנבחרים שמוכנים להפשיל שרוולים ולעבוד… אבל לעבוד! ורק למען התושבים. לא למען בעלי אינטרסים. לא לבוא פעם בחודש ולצעוק מה לא טוב".

חברי הרשימה חוגגים בסיום האירוע

חברי הרשימה חוגגים בסיום האירוע

הוא גם קרא לשניים ממתחריו להצטרף אליו: "אני קורא להלן גלבר שרוצה להיבחר להיות ראש עיר. בואי תצטרפי לעשייה, תכהני קודם 5 שנים כסגנית ראש עיר, תרכשי ניסיון כפי שאני רכשתי לצד צבי צילקר לפני שנבחרתי להיות ראש עיר. גם אלי לחמני הוא איש חכם וטוב אבל אין חכם כבעל ניסיון – בוא נעבוד לטובת אשדוד ופחות לטובת תארים. ביקורת זה דבר חשוב מאוד, אבל העשייה חשובה יותר מכל. אני קורא לכולם להיות חלק מהעשייה כי העבודה מרובה ותמיד יש עוד מה לעשות. עם העבודה גם בא הניסיון".

הלן גלבר. צילום: אלעד מלכה

הלן גלבר. צילום: אלעד מלכה

הלן גבלר הגיבה לדברים ומסרה: "יחיאל לסרי, התעייפת. אין לך כוח כבר להוביל. אתה חושש בצדק מכוחות רעים שרוצים להשתלט על העיר, אבל אין לך כוח להתמודד מולם. אני מוכנה לאתגר. לא אתן לכוחות רעים להשתלט על העיר אתה רואה את ההתחזקות שלי גם בסקרים שאתה עושה. זה בדיוק הזמן שתודיע על פרישה ותמיכה בי. כמו שצילקר קרא לתמוך בי לראשות העיר, כך אתה צריך לעשות. תודה על הכל, אבל נגמר הזמן של הפוליטיקה הקטנה. הגיע זמן התושבים. אם לא תתמוך בי היום, אז בעוד פחות מחודשיים, ב-31.10 אני באה להחליף אותך כראש העיר החדשה של אשדוד ואטפל בכל מה ומי שמסכן את אשדוד".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר