הלן גלבר בהרמת כוסית לראש השנה
הלן גלבר בהרמת כוסית לראש השנה

גלבר: קוראת לכל המועמדים שבאמת רוצים להחליף את לסרי להצטרף אלינו"

מאות אנשים הגיעו הערב לביתה של המועמדת לראשות העיר הלן גלבר, שקיימה הרמת כוסית לרגל ראש השנה. גלבר, שבירכה את המשתתפים ונשאה נאום, אמרה: "ביום שלמחרת הניצחון נתחיל לעבוד במרץ ונדאג לכם תושבי אשדוד"

פורסם בתאריך: 11.9.23 21:15

     

הערב כינסה המועמדת לראשות העיר הלן גלבר, הרמת כוסית חגיגית בביתה שבאשדוד. מאות תומכים הגיעו לערב, במהלכו בירכה גלבר את האורחים, ונשאה נאום בו קראה למועמדים האחרים להתאחד איתה כדי להוביל לניצחון בבחירות.

 

"לפי כל הסקרים בחודשיים האחרונים, גם שלנו וגם של המועמדים האחרים, אני היחידה שיכולה לעלות לסיבוב שני מול לסרי. היחידה שבאמת יכולה להיות ראשת העיר", אמרה. "אני יודעת שיש כאלו שיגידו שהסקרים לא אומרים שום דבר. אבל זה המדד היחיד שיש לפוליטיקה להציע בשלב הזה. וכשאני רואה אתכם פה ורואה את התמיכה בכל יום, ברחוב, בכנסים, באירועים, ברצון להתנדב וגם ברשתות החברתיות, אני מבינה שהכוח שלנו הוא אמיתי והסקרים מבטאים את הרצון של תושבי אשדוד לשינוי הזה".

הרמת כוסית בביתה של הלן גלבר

הרמת כוסית בביתה של הלן גלבר

לצידה של גלבר עמדה המצטרפת החדשה לרשימתה, השרה לשעבר סופה לנדבר שאמרה: "אני מתרגשת ושמחה לעמוד לצד הלן, שהיא בעלת הסיכוי הגבוה ביותר להחליף את ראש העיר לסרי. יחד נוביל לנצחון".

גלבר גם דיברה על האווירה ששוררת בעיר בתקופה האחרונה. "בשבוע שעבר קראתי לתושבי אשדוד ולכל המועמדים לשמור על טוהר המילה, לשמור על התמודדות נקייה. מותר להעביר ביקורת. זו מערכת בחירות. אסור לזהם את השיח ואת ההתנהלות. אם נשמור על טוהר המילה, נשים לב למה שאנחנו אומרים, בשטח וברשתות החברתיות, החיים של כולנו יהיו טובים יותר", ציינה גלבר.

"אני בחרתי לנהל קמפיין ממלכתי, להתמקד בטובת התושבים ולא בפוליטיקה, בהטרלות ובקמפיין נגטיב. מה יעזור קמפיין נגטיב לתושבי אשדוד? מה יעזרו קומבינות פוליטיות לתושבי אשדוד? מה יעזרו ניסיונות להסית מחנה אחד כנגד המחנה השני? מי שעוסק בדברים האלו, יפסיד בגדול".

בהמשך דיברה המועמדת המובילה גלבר לראשות העיר על הנסיון שלה ועל התכניות לעתיד. "עסקתי שנים בללמוד את הבעיות של העיר ואת הבעיות של התושבים בעיר. בשנה האחרונה עמלתי רבות על פתרונות, שאוציא לפועל ברגע שאכנס ללשכת ראש העיר. יש לנו תוכניות ברורות, את חלקן הצגנו ואת חלקן עוד נציג. אני לא עובדת בשביל שום מפלגה ועסקנים פוליטיים ואחרים. למדתם להכיר אותי בהרבה שנים של עשייה. מה שאתם רואים זה מה שיש".

הלן גלבר וסופה לנדבר בהרמת כוסית לראש השנה

הלן גלבר וסופה לנדבר בהרמת כוסית לראש השנה

"המשוואה היא פשוטה – תושבי אשדוד יצביעו למי שעסוק בהם, ולא בעצמו, תושבי אשדוד יצביעו למי שעסוק באמת בחיי הילדים שלהם, ולא בעצמו. תושבי אשדוד יצביעו למי שמגיעה מוכנה להתחיל לעבוד בשבילם כראשת העיר כבר בראשון בנובמבר".

גלבר סיימה את הנאום בתכניות שלה ליום שאחרי, "כשאכנס ללשכת ראש העיר, אעשה זאת ביראת כבוד. כל החלטה היא בעלת משקל רב על החיים שלנו כאן ונוגעת ישירות בחיי התושבים. יש החלטות שישפיעו על עתיד הילדים שלנו, על החינוך שלהם, על הבריאות של כולנו, ועל הבטחון האישי בחיי היום יום. זו משימה מורכבת שהכנתי את עצמי אליה ב-15 השנים האחרונות. חגיגות הנצחון יהיו קצרות. ביום שלמחרת הניצחון נתחיל לעבוד במרץ ונדאג לכם תושבי אשדוד. ביום שאחרי התקווה תשוב לעיר, ולאף אחד לא יהיה ספק לגבי עתיד העיר שלנו".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"


תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר