הלן גלבר ואורן סרויה
הלן גלבר ואורן סרויה

אורן סרויה פורש מהמירוץ ותומך בהלן גלבר: "היא המתאימה ביותר"

המועמדת לראשות העיר הלן גלבר קיבלה תמיכה מאורן סרויה, שהיה מועמד לראשות העיר בעצמו עד לא מזמן. גלבר: "אורן מנוסה וחכם ואני שמחה על החלטתו להצטרף אליי"

פורסם בתאריך: 11.9.23 09:50

     

אורן סרויה, שעד לאחרונה היה מועמד לראשות עיריית אשדוד, פרש מהמירוץ והחליט להצטרף למועמדת הלן גלבר.

 

סרויה בן ה-49 השתחרר לפני כשנתיים משרות קבע בחיל האוויר ושירות הבטחון. הוא דמות מוכרת באשדוד ושימש שנים רבות כנציג ציבור בוועדות השונות בעירייה מטעם סיעתו של ראש העיר לסרי. סרויה הוא בעל תואר שני במנהל עסקים והנדסאי אלקטרוניקה, כיום הוא משמש כיום כמנהל מרחב דרום של חברת ההייטק פנדהטק.

הלן גלבר ואורן סרויה

אורן סרויה והלן גלבר

סרויה נחשב במשך הרבה שנים לאיש אמונם של גבי כנפו ויחיאל לסרי, והתמיכה שלו בהלן גלבר היא חיזוק משמעותי לקראת הבחירות. "אני מודה להלן על השותפות ועל החיבור", אמר סרויה, "העיר תקועה במקום יש נטישת צעירים כי אין מקומות תעסוקה, אין מקומות בילוי מחיר נדל"ן בשמיים ואשדוד – שהיא עיר עם פוטנציאל אדיר, תקועה במקום".

"אני אשמח לסייע לה מניסיוני. אני מכיר את הלן שנים רבות ועוקב אחרי העשייה שלה, היא מגיעה עם הרבה ניסיון, מכירה את המערכת ויש לה את כל הכישורים הנדרשים להקפיץ את אשדוד קדימה. היא ללא ספק המתאימה ביותר להביא עידן חדש לאשדוד ולהיות ראשת העיר", סיכם.


"אורן מנוסה וחכם ואני שמחה על החלטתו להצטרף אליי", אמרה גלבר. "כל בחירה כזו של אנשי מפתח בציבוריות האשדודית, תועיל בסופו של דבר לתושבי אשדוד".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר