מצטייני אוגדת עזה לראש השנה. מימין: רב"ט יהב אזולאי, סרן ידידיה סמסון, סמל אלמוג פלד. צילום: דובר צה"ל
מצטייני אוגדת עזה לראש השנה. מימין: רב"ט יהב אזולאי, סרן ידידיה סמסון, סמל אלמוג פלד. צילום: דובר צה"ל

עושים כבוד לאשדוד: מצטייני ראש השנה של אוגדת עזה

רב"ט יהב אזולאי, סרן ידידיה סמסון, וסמל אלמוג פלד, קיבלו בגאווה גדולה את אות הצטיינות ראש השנה ממפקד אוגדת עזה תא"ל אבי רוזנפלד. תכירו אותם

פורסם בתאריך: 11.9.23 06:45

     

טקס מצטייני ראש השנה של אוגדת עזה בראשות מפקד אוגדת עזה תא"ל אבי רוזנפלד, התקיים אתמול, ובמהלכו קיבלו שלושה מתושבי אשדוד תעודת הצטיינות.

 

 

רב"ט יהב אזולאי, מש"קית ת"ש בחטמ"ר צפונית

יהב התגייסה לפני שנה ושובצה באוגדת עזה בתפקיד מאתגר. "ידעתי שמדובר בגזרה מבצעית ושבכל רגע יכול להתפתח משהו". במבצע מגן וחץ היא הרגישה נתינה משמעותית בתפקידה. "היו חיילים שסגרו הרבה ימים במבצע והיו חסרים להם דברים בסיסיים. כולנו – סגל הת"ש, ארזנו להם מוצרים והרגשתי שהתפקיד שלי מתבטא מאוד מאוד טוב בתקופה הזו", אמרה.

את ההודעה על ההצטיינות קיבלה יהב כשהייתה במהלך תורנות מטבח, כשהמפקדת שלה עדכנה אותה בהתרגשות. "ההצטיינות מרגשת מאוד, ואתה מרגיש שמעריכים את מה שאתה עושה, ושיש בן אדם שרואה את כל העבודה מאחור, וזה כיף לשמוע ולראות".

יהב אזולאי. צילום: דובר צהל

רבט יהב אזולאי. צילום: דובר צהל

סרן ידידיה סמסון, רמ"ד רפואה באוגדת עזה

ידידיה התגייס כעתודאי ויש לו תואר בסיעוד. אחרי התואר נכנס לתפקיד בבה"ד 10 כאח הדרכה. בתקופת הקורונה הצבא שלח את ידידיה ל-8 חודשים לעבוד בבתי החולים ולסייע. לאחר מכן ידידיה יצא לקורס קצונה אקדמית והגיע לתפקידו הנוכחי. בתפקידו הנוכחי אחראי ידידיה על כל רפואת השגרה באוגדת עזה במחנה רעים וגם במוצבים אחרים של האוגדה.

הוא מתאר את התפקיד שלו כמשמעותי מאוד: "הייתה חיילת אחת שסבלה מבעיה רפואית מורכבת, וכשהיא השתחררה היא וההורים שלה הגיעו אליי להגיד לי תודה ולהביא לי מתנה, לא ציפיתי, והבנתי ברגע הזה כמה כוח יש בתפקיד שלי", אמר.

ידידיה סמסון. צילום: דובר צהל

סרן ידידיה סמסון. צילום: דובר צהל

"זה מרגש לקבל את הצטיינות. כיף לראות ולהרגיש את ההערכה לכל אגף הרפואה באוגדת עזה. האגף עושה עבודה טובה והשתפר המון, כל החיילים והקצינים השתפרו מאוד במענה הרפואי ואני שמח לקבל את אות ההערכה הזה. זה לא רק לזכותי אלא גם לזכות כל מי שעובד איתי בצבא".

מלבד שני הוריו שעלו איתו לארץ, כל משפחתו של ידידיה גרים בחו"ל. בעוד כחודש הוא ייסע לבקר אותם ולחגוג איתם את ההצטיינות.

סמל אלמוג פלד, משרת כע' קצינת חינוך של אוגדת עזה וכרס"פ של אגף המשא"ן באוגדה

אלמוג מתגורר באשדוד ובאשקלון. "כרס"פ אגף משא"ן אני אחראי לדאוג ללוגיסטיקה, סדר, ניקיון ואחריות כלפי החיילים, וכע' קצינת חינוך אני אחראי לשמור עבורה על סביבת עבודה ממוקדת. יש לה עוד חיילים ולכן הרבה דברים עוברים דרכי ואני עוזר לה במשימות שהיא צריכה".

אלמוג התגייס אחרי שהמשיך לכיתה יד' וסיים כהנדסאי חשמל ואלקטרוניקה. הוא מאוד התרגש מקבלת ההצטיינות. "התקשרתי לאמא לספר לה, ותוך 10 דקות כל המשפחה התקשרה". לאלמוג יש גם מסר חשוב לכל המשרתים בצבא: "לא משנה כמה קשה הדרך, תמיד צריך להישאר ממוקד במטרה ולהאמין שיהיה טוב".

אלמוג פלד. צילום: דובר צהל

סמל אלמוג פלד. צילום: דובר צהל


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"


 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר