מתנדבי ידידים בדרכים מאדמה אגן. צילום: אדמה
מתנדבי ידידים בדרכים מאדמה אגן. צילום: אדמה

מעניקים תגבורת: עובדי אדמה אגן הצטרפו לארגון ידידים

עשרים מעובדי חברת אדמה אגן סיימו השבוע את הכשרתם כמתנדבי ארגון ידידים, לאחר שהחליטו להצטרף להתנדב בארגון החשוב שמסייע בדרכים 24 שעות ביממה בהתנדבות מלאה. שמעון הובר, עובד חברת אדמה אגן וסגן מנהל מחוז מרכז בארגון ידידים: "למצטרפים החדשים אני אומר - צאו לעשות חסדים ולהרבות אהבת חינם. אין דרך טובה מזאת להכניס שנה חדשה״

פורסם בתאריך: 11.9.23 06:05

     

עשרות עובדי חברת 'אדמה אגן' הצטרפו כמתנדבים לארגון ידידים סיוע בדרכים, ולפני מספר ימים סיימו 20 מהם הכשרות ככונני ידידים. הנהלת החברה נרתמה למאמץ, וציידה אותם בערכות הדרושות על מנת לחלץ נהג שנתקע.

 

ארגון ידידים מורכב מאנשים שפועלים בהתנדבות מלאה ועוזרים 24 שעות ביממה. הם קופצים לקריאות של אזרחים שנתקעו עם רכבם בכל מקום בארץ ומעניקים עזרה שאינה רפואית ללא כל עלות. המתנדבים מחברת אגן אדמה הגיעו מהמחלקות השונות – מתקני הייצור, שרשרת האספקה, מהתפעול, מהבטיחות, מההנדסה, ביניהם עובדים ומנהלים.

מתנדבי ידידים בדרכים מאדמה אגן. צילום: אדמה

מתנדבי ידידים בדרכים מאדמה אגן. צילום: אדמה

גדעון הובר, המשמש בחברת אדמה כעובד במחלקת התכנון הגלובלי, מתנדב בארגון ידידים כמה חמש שנים, ומשמש שם כסגן מנהל מחוז מרכז. ״ארגון ידידים היום מונה כ-60,000 מתנדבים ומתנדבות, ומסייע לכלל האזרחים ללא הבדל דת גזע ומין, ומהווה עוגן אזרחי בשגרה ובחירום לכלל האוכלוסייה״, אמר. ״כמתנדב בארגון – מרגש לראות את המחויבות של החברה בה אני עובד לתרום לאוכלוסייה בישראל״, מציין הובר, ״כמנהל – אני מברך על ההיענות המרשימה של חבריי לעבודה להתנדב ולהצטרף למשפחת ידידים. למצטרפים החדשים אני אומר – צאו לעשות חסדים ולהרבות אהבת חינם. אין דרך טובה מזאת להכניס שנה חדשה״.

ידידים בדרכים, צילום: דוברות ידידים

ידידים בדרכים, צילום: דוברות ידידים

אילנה סיסו, מנהלת תפעול קשרי הקהילה בחברת אדמה, מסרה: "הרצון להתנדב עלה מהעובדים שלנו, המעורבים בפעילות קהילתית ענפה. אנו בחברת אדמה מעודדים את רוח ההתנדבות ולפיכך ייצרנו קשר עם ארגון ידידים – סיוע בדרכים וקיימנו את ההדרכות במפעלים. ציידנו את עובדינו המסורים בכל שנדרש על מנת לסייע לזולת ואנו מאמינים כי הם יהפכו את כבישי הארץ למקום בטוח יותר".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר