יחיאל לסרי בקבלת תעודת הצטיינות מטעם המועצה לישראל יפה
יחיאל לסרי בקבלת תעודת הצטיינות מטעם המועצה לישראל יפה

עיר 5 כוכבים: אשדוד זכתה בתעודת יופי והצטיינות מבין ערי החוף

5 כוכבים בתחום איכות החיים והסביבה ברשות מקומית, ותעודת הצטיינות מפורום רשויות החוף בתחרות עיר יפה ומקיימת בישראל יפה לעיר אשדוד. ראש העיר יחיאל לסרי קיבל את התעודות מטעם המועצה לישראל יפה, והודה לכל מי שתרם לכך ועושה למען העיר

פורסם בתאריך: 6.9.23 06:26

     

העיר אשדוד נמצאת במקום הראשון מבין ערי החוף בישראל בתחרות המועצה לישראל יפה, בתחומי איכות החיים וסביבה מקיימת. ראש העיר יחיאל לסרי קיבל את אות ההצטיינות, בטקס שנערך בבית המועצה לישראל יפה בפארק הירקון בתל אביב במעמד שר הפנים משה ארבל, יו"ר המועצה לישראל יפה רו"ח מיקי בלומנטל, ואורחים נוספים, בהם יו"ר פורום ערי החוף משה פדלון.

 

התחרות נערכת זה השנה ה-30 ומשתתפות בה ערים, מועצות מקומיות, מועצות אזוריות ועוד. "הייתה לי הזכות והגאווה לקבל היום בשמכם, תושבי אשדוד היקרים, הכרה וחותמת לאומית על כך שאשדוד היא העיר המצטיינת מבין רשויות החוף בישראל, וזוכת חמישה כוכבי יופי בתחרות קריה יפה ומקיימת בישראל", אמר בגאווה ראש העיר יחיאל לסרי.״למישהו היה בכלל ספק שאשדוד והחופים שלנו הם היפים ביותר בישראל?".

יחיאל לסרי בקבלת תעודת הצטיינות מטעם המועצה לישראל יפה

יחיאל לסרי בקבלת תעודת הצטיינות מטעם המועצה לישראל יפה

"הפרס הזה מגיע בזכות השקעה עצומה שלנו בשיפור מתמיד של איכות החיים של תושבי העיר אשדוד. אם זה בשירותי הניקיון, התברואה והגינון, בטיפוח ריאות ירוקות, ואם זה בקידום פרויקטים של התחדשות עירונית ותוכניות שמאפשרות לעיר כולה לשמור על ערכי ההגנה על הסביבה והקיימות", הוסיף. "תודה גדולה למנהלים ולעובדים המצוינים שלנו בעירייה על רמתם המקצועית הגבוהה בתחומי חזות העיר, החופים, הסביבה והקיימות, ועל ההשקעה העצומה שלהם למען איכות חיי תושבי העיר".

"וכמובן, כל זה לא היה אפשרי בלעדיכם, תושבות ותושבי אשדוד – שמקימים יוזמות קהילתיות לטיפוח השכונות, שדואגים לשמור על ניקיון הרחובות, ומציעים לנו רעיונות ותוכניות מצוינות לשיפור פני העיר".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"


תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר