כנס רישוי עסקים. צילום: המחלקה לרישוי עסקים
כנס רישוי עסקים. צילום: המחלקה לרישוי עסקים

"שיווק מזון בהתאם להנחיות": מחלקת רישוי עסקים ערכה כנס לקראת החגים

המחלקה לרישוי עסקים באשדוד ערכה כנס לבעלי עסקים מתחום הבשר והעופות, ביניהם בעלי מסעדות, איטליזים ונציגי רשתות שיווק, על מנת לדייק את הנחיות משרד הבריאות בנושאים הרלוונטיים להם. מישל אללי, מנהל מחלקת רישוי עסקים: "עיתוי הכנס נעשה לפני חגי תשרי על מנת להבטיח כי שיווק המזון מן החי ייעשה בהתאם להנחיות"

פורסם בתאריך: 5.9.23 21:33

     

כארבעים וחמישה בעלי עסקים, בינהם קצבים ובעלי איטליז, בעלי מסעדות ונציגי רשתות השיווק מתחום הבשר והעופות – השתתפו לפני מספר ימים בכנס למזון מן החי. את הכנס ארגנו אנשי מחלקת רישוי עסקים בעיריית אשדוד, בהובלת מישל אללי, מנהל המחלקה.

 

מעת לעת מקיימת המחלקה לרישוי עסקים בעיריית אשדוד כנסי הסברה ועדכונים לבעלי עסקים בתחום המזון והבשר מן החי, על מנת לרענן בפניהם את הוראות החוק בכל מה שקשור לטיפול במזון מן החי, לעדכן ולדווח על שינויים בחוק או בהנחיות משרד הבריאות.

בין הנושאים המרכזיים שעלו בכנס, היו הנחיות משרד הבריאות בנושא האטליזים וטיפול בבשר טרי, קפוא ועופות, תיקונים של משרד הבריאות לתהליך טיפול בבשר ובעופות, והרפורמה ברישוי עסקים, כולל תיקון לחוק 34.

"בכל שנה נערכים שני כנסים בתחומים שונים, לבעלי עסקים ולבעלי עניין, בהם מועברים חומרים הנוגעים בתחום עיסוקם", אמר מישל אללי, מנהל מחלקת רישוי עסקים. "מציין לשבח את בעלי העסקים אשר מגיעים לכנסים הללו כדי להתעדכן ולוודא שהם פועלים בהתאם לחוק ולהנחיות משרד הבריאות. עיתוי הכנס נעשה לפני חגי תשרי על מנת להבטיח כי שיווק המזון מן החי ייעשה בהתאם להנחיות. זו גם ההזדמנות לברך את תושבי אשדוד וקהל הצרכנים בשנה טובה ומבורכת".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר