אריה מימון, אלי נכט
אריה מימון, אלי נכט

"אינך מודע לתפקידך": אלי נכט בעימות עם אריה מימון

נכט ביקש לסייר באחד מגני העירייה לאחר תלונות שהתקבלו על תחזוקת המקום. אריה מימון נזף בו על כך ואמר לו שאין זה מתפקידו לסייר במוסדות החינוך. אלי נכט לא נשאר חייב: "אתה מעדיף להשתיק ולהסתיר את המחדלים של אגף החינוך"

פורסם בתאריך: 6.9.23 10:44

     

סגן רה"ע והמועמד לראשות עיריית אשדוד, עו"ד אלי נכט, קיבל השבוע פנייה מתושב העיר בנושא של גן ילדים אשר לטענתו אינו מוכן לפתיחת השנה, אך למרות הליקויים הוא נפתח כך.

"נראה שהגן לא התכונן לפתיחת שנת לימודים החדשה, שער כניסה חלוד בחלק העליון, כניסה ראשית עם שלט הגן ומתחת נראים ברזלים חלודים ובטונים מתפוררים שדורשים שיקום", נכתב באוהת הפנייה, "בהמשך בפנים ניתן לראות תקרות 'פתוחות' עם חשש לנפילה (עלול לסכן ילדים וגננות), בנוסף בפנים ניתן לראות מס' קירות שדורשים חידוש צבע/שפכטל (קיר נפוח עם קילופים של צבע), גם בחצר האחורית יש מס' מקומות שנדרש ביצוע עבודות שיקום בטונים (וזאת מחשש לנפילת חלקי בטון סדוקים בגן משחקים). מבקש עזרה מכל הרלוונטים לנושא".

ממשרדו של נכט פנו מיד למינהל החינוך וביקשו לקיים סיור במקום, על מנת לבחון בעיניים את הליקויים. "עו"ד אלי נכט, סגן ראש העיר, מבקש לבקר בגן בשעות שהילדים לא נמצאים בו. מבקש איש צוות ללוות אותו בסיור. אודה לכם מאוד על קביעת מועד ביקור בהקדם", נכתב בפנייה שנשלחה לאנשי מינהל החינוך.

הליקויים בגן אנפה

הליקויים בגן אנפה

אלא שהדבר נודע לראש מינהל החינוך אריה מימון והוא לא ממש אהב את הפנייה הזאת ומיד שלח מייל נזעם לנכט ובו כתב לו: "אתה שוב מבצע מהלכים מול פקידות העירייה למרות שיצאה הנחיית מנכל שכל פניית נבחר ציבור או מתמודד לבחירות הקרובות, תהיה באמצעות המנכ"ל בלבד. אין זה מתפקידך לסייר במוסדות חינוך או לבקר את מצבם, לשם כך אנחנו כאן ולשם כך יש ממונה חינוך הלא הוא ראש העיר. אני מבקש להבהיר כי חל איסור להגיע אל מוסדות חינוך בשלב זה אלא אם מדובר בטכסים רלוונטיים לנבחר או המתמודד".

מימון אף כיתב את מנכ"ל העירייה באותו המייל וכתב לו: "אילן, אבקש את התערבותך בבקשה מנהלי היחידות לא יודעים מה לעשות וכיצד להגיב והנבחרים מציבים אותם במצב מביך".

נכט שלא ממש אהב את ההתגובה של מימון כתב לו בחזרה: "אריה מימון שלום, קודם כל, אינך מודע לתפקידך. אינך יכול להורות לסגן ראש העיר ונבחר ציבור, מה לעשות ומה לא. לצערי הרב, לתושבי אשדוד אין מענה ראוי באגפך, ולכן זרם בלתי נפסק של הורים וגננות נאלצים לדפוק על כל דלת אפשרית למציאת פתרון. במקום, להתייעל, במקום להיות אוזן קשבת ולטפל בבעיות, אתה מעדיף להשתיק ולהסתיר את המחדלים של אגף החינוך שלנו. אם אתה חושב שאשתף עם זה פעולה, טעות בידיך! יתירה מכך, ניסיתי מספר פעמים לפנות אליך ולחייג אליך וכל זאת ללא מענה. ההורים והילדים שלנו ראויים ליותר!".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר