הסעות בה"ס באשדוד
הסעות בה"ס באשדוד

כמעט מושלם: 98 אחוזי תקינות במערך ההסעות לתלמידים

מערך ההסעות בעיריית אשדוד הצליח לעבור את הימים הראשונים של תחילת הלימודים עם תקינות כמעט מלאה, כשהתלמידים וההורים יצאו בשלום. ראש מינהל חינוך אריה מימון: "אנחנו מתורגלים לתת מענה מידי לתקלות שעולות, ונתקן כל תקלה בטווחי זמן קצרים ואפקטיביים"

פורסם בתאריך: 3.9.23 23:45

     

הימים הראשונים ללימודים החלו ומערך ההסעות הצליח לתת שירות טוב מאוד לאלפי התלמידים בדרכם למוסדות החינוך: 98 אחוזי תקינות בתחילת שנת הלימודים.

 

בקרוב יעבור מערך העירייה שדרוג משמעותי עם רכישת מערך דיגיטלי מתקדם, המשקף בזמן אמת תמונת מצב עדכנית על מערך האיסוף העירוני. מיכאל אלמקייס, מנהל אגף לוגיסטיקה ותפעול במנהל החינוך, הסביר כי בימים אלו נערכות ההתאמות להכנסתו כבר בשנת הלימודים הנוכחית.

בנוסף, השנה יצא מכרז חדש לחברות ההסעות וחלקן הוחלפו. כמו כן, ניתן מענה מקיף לילדים נחושים (מיוחדים) כדי להסיע אותם למוסדות ברחבי העיר ומחוצה לה בהתאם להוראות משרד החינוך. ראש מנהל החינוך אריה מימון ציין כי בכל שנה, וגם השנה, מופקים לקחים כדי לטייב את שירותי ההיסעים. "מדובר בהליך מורכב וכל חברה או גורם נותן שירות נבחן לעומק" אמר מימון. "אנחנו מעבירים תדרוכים לנהגים ומבקשים מהם לתת את היחס הטוב ביותר, זאת במטרה שההורים ירגישו בטוחים וגם הילדים היקרים שלנו יזכו לפתוח את הבוקר עם חיוך. אנחנו מתורגלים גם לתת מענה מידי לתקלות שעולות, ונתקן כל תקלה בטווחי זמן קצרים ואפקטיביים".

מנהלת מחלקת היסעים סילבי ארמה: הוסיפה כי "אנחנו נערכים במשך חודשים לפני פתיחת השנה כדי לתת את המענה האולטימטיבי לכל ילדי העיר. פתיחת שנה עבורי היא יום של שמחה לצד דריכות שהכל יעבור בשלום. כל אחת ואחד מהילדים הוא כמו הילד שלי, ולכן כולנו יחדיו משקיעים את הכול במטרה שההסעה תגיע בבוקר והילד יגיע בבטחה למוסד החינוכי".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר