לקראת פתיחת מרכז החדשנות באשדוד. צילום: אגף פיתוח ותעשייה
לקראת פתיחת מרכז החדשנות באשדוד. צילום: אגף פיתוח ותעשייה

הייטק זה כאן: אירוע חשיפה למרכז החדשנות שיפתח באשדוד

מפגש חשיפה למרכז החדשנות של אשדוד OpenValley יתקיים ב-12.9 באתר הבניה של המתחם. בואו לשמוע על מה שמחכה לכם בזירת ההייטק באשדוד. ההרשמה פתוחה ומספר המקומות מוגבל

פורסם בתאריך: 1.9.23 02:07

     

לקראת הפתיחה החגיגית של מרכז החדשנות באשדוד OpenValley, יתקיים ב-12.9 אירוע חשיפה בו יוכלו לשמוע חברי קהילת ההייטק של אשדוד על מה שמצפה בשנים הקרובות בגזרת פיתוח ההייטק באשדוד.

 

המרכז צפוי להיפתח בחודש הבא והוא יהיה בין הגדולים, היפים והמשמעותיים בארץ, השייך לרשת OpenValley. הרשת הוקמה ע"י יוסי אקרמן (נשיא ומנכ"ל אלביט מערכות לשעבר, מנטור עסקי ומשקיע בחברות הזנק) ואופיר דובובי, ממייסדי קמינריו (משקיע סדרתי בחברות הזנק ודמות מפתח בתפקידי ניהול בכירים בחברות היי-טק מובילות), ומנוהלת ע"י שירי גרין אלגביש.

הזמנה לכנס חשיפה

הזמנה לכנס חשיפה

הרשת מספקת מרחב עבודה השראתי ובעל ערך רב ליזמים, חברות הזנק ומובילי חדשנות, באמצעות שיתופי פעולה ונטוורקינג, מנטורינג ותמיכה בתהליכי מימון, שותפות ופיתוח עסקי. המתחמים פועלים במודל Eco Working Space המשלב מתחם עבודה מרווח ומעוצב, חיבורים עם מגוון גופים וחברות במשק המקומי ובעולם. השירותים הניתנים במתחמים מותאמים באופן אישי לצורכי היזמים והארגונים המתארחים בהם, תוך מתן תשומת לב קפדנית לדרך הטובה והנכונה ביותר להאצת צמיחתם.

"המשמעות של הקמת המרכז לא מתחילה ונגמרת בפעילות השגרתית שתיזום OpenValley יחד איתנו ובאופן פרטי, אלא בכך שיש לנו גורם שידע לנהל את האקו-סיסטם העירוני", אמר מנהל האגף לפיתוח תעשיה, אור בן שמחון. "מאז ומתמיד היו המון יוזמות נפלאות באשדוד, כמו החממה של שטראוס The Kitchen, יוזמות בתחום התחבורה החכמה, הפעילות הענפה של נמל אשדוד שמפעיל אקסלטור, חממה ומשקיע בסטאראפים בעצמו ואפילו הפעילות של HUB Ashdod שמפעיל במשך שנים את The Hive – האקסלרטור העירוני שלנו. הבעיה היא שהרבה יותר קל לאסופה של להבות קטנות לדעוך, והשאיפה משיתוף הפעולה עם OpenValley, היא שנדע להפוך את כל היוזמות האלה ללהבה גדולה שרק תתפשט".

מרכז החדשנות בבנייה

מרכז החדשנות בבנייה

רה"ע, דר' יחיאל לסרי הוסיף: "ישנם שלושה תנאים שצריכים להתקיים על מנת שתעסוקת הייטק תשגשג בעיר: כח אדם מיומן, אזור תעסוקה מתאים ואקו-סיסטם עשיר. לשמחתנו מערכת החינוך שלנו יודעת לייצר לנו כ"א מיומן בשפע. הצלחנו יחד עם בעלי הקרקעות בפארק ההייטק לשים את הפארק ואת רובע החדשנות כולו על דרך המלך, וOpenValley היא החתיכה החסרה בפאזל. יחד נקדם סטארט-אפים מקומיים שיצמחו לחברות בוגרות באשדוד, נכשיר עובדים ונספק תכנים איכותיים. נבנה הצעת ערך איכותית ונדאג שכולם ידעו מה יש לאשדוד להציע לקראת התהוותו של פארק ההייטק שלנו, שאמור לשמש אזור תעסוקה עיקרי של הנפה, ולבסס את העיר כמטרופולין חמישי במדינת ישראל".

פתיחת מתחם החדשנות באשדוד היא בשורה ענקית עבור ציבור גדול של צעירים וותיקים, יזמים יצירתיים שעולם ההייטק משמש עבורם כמסגרת בה הם יכולים לממש יכולות, כישורים וידע בתחום החדשנות, וגם בשורה גדולה לעיר שהולכת ומבססת תעסוקה בתחום ההייטק.

אירוע החשיפה למרכז החדשנות של אשדוד, יתקיים ב-12/9, יום שלישי, בשעה 18:30. הכניסה ללא תשלום אך מותנית בהרשמה מראש. "בשעתיים הראשונות להרשמה נרשמו כמות כפולה ממספר המשתתפים המתוכנן לאירוע, ולכן ההרשמה הייתה סגורה זמנית, אך כעת הוחלט להגדיל את מספר המשתתפים ובימים הקרובים ניתן עדיין להירשם".

להרשמה לחצו. מספר המקומות מוגבל.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר