עובדי אדמה אגן והחברים מאקי"ם. צילום: יאיר אלדרי ODREY
עובדי אדמה אגן והחברים מאקי"ם. צילום: יאיר אלדרי ODREY

"חוויה מעצימה": צעירי אקי"ם ועובדי אדמה אגן באירוע מגבש

צעירים מעמותת אקי"ם באשדוד השתתפו בפעילות חווייתית ומגבשת יחד עם עובדי אדמה אגן, המאמצת ומלווה את סניף אקי"ם באשדוד מזה שנים. ענבל הוניג ללוש, מנהלת דיור אקי"ם אשדוד: "מקדמים יחד חברה שוויונית יותר באשדוד, שמבינה כי צעירים מיוחדים הם חלק בלתי נפרד מהקהילה"

פורסם בתאריך: 28.8.23 09:07

     

60 צעירים מעמותת אקי"ם הגיעו לאירוע סיום שנה מרגש במיוחד יחד עם עובדי אדמה אגן, שהתקיים במרכז קהילתי גולדי באשדוד (מתנ"ס ד'), וצפו בהופעתו של הליצן האהוב ג'רום ארוש.

 

לאחר המופע נהנו המשתתפים מכיבוד קל והמשיכו לפעילות גיבוש בהובלת ארוש. הפעילות היוותה הזדמנות עבור עובדי אדמה ליהנות מחברתם של החברים מאקי״ם ויצרה תחושת שייכות ושוויון.

חברת אדמה מאמצת ומלווה את סניף אקי"ם באשדוד מזה שנים ולאורך הזמן נרקמו קשרים מרגשים ומעצימים בין העובדים והחברים מאקי"ם.

עובדי אדמה אגן והחברים מאקי"ם. צילום: יאיר אלדרי ODREY

עובדי אדמה אגן והחברים מאקי"ם. צילום: יאיר אלדרי ODREY

עמותת אקי"ם פעולת למתן הזדמנויות שוות ותחושת שוויון לצעירים מיוחדים, המהווים חלק בלתי נפרד מהקהילה והחברה. החברים מאקי״ם מתגוררים ב-8 דירות בקהילה באשדוד. באקי"ם מעודדים את הצעירים ומסייעים להם לצאת ולהשתלב בכמה שיותר פעילויות שונות ברחבי העיר.

"חברת אדמה פועלת מתוך אחריות חברתית לקדם חברה מכילה ושוויונית עבור כל אדם", אמרה אילנה סיסו, מנהלת תפעול קשרי הקהילה בחברת אדמה. "עובדי אדמה רואים במפגשים עם החברים המיוחדים מאקי"ם לאורך השנה זכות, והפעילות מעצימה וערכית עבור כלל המשתתפים".

ענבל הוניג ללוש, מנהלת דיור אקי"ם אשדוד, מסרה: "האירוע היה מהנה מאוד ומעצים עבור הצעירים שאנו מלווים. הפעילות הייתה מותאמת ומגבשת והתרגשנו יחד להכיר את העובדים מאדמה. אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם אדמה לאורך השנים ומקדמים יחד חברה שוויונית יותר באשדוד, שמבינה כי צעירים מיוחדים הם חלק בלתי נפרד מהקהילה".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר