גדולים במדים במחנה ליפקין. צילום: אדמה
גדולים במדים במחנה ליפקין. צילום: אדמה

בטקס מרגש: בוגרי בה"ס מעלות באשדוד סיימו שנת שירות בצה"ל

חיילים מאשדוד בוגרי בה"ס מעלות בעיר, סיימו השבוע שנת שירות במחנה הצבאי ליפקין, וזכו לטקס סיום מרגש במיוחד. שירותם הצבאי התקיים במסגרת שיתוף פעולה של חברת "אדמה" עם 'גדולים במדים' של עמותת יד לילד המיוחד. אילנה סיסו, מנהלת תפעול קשרי קהילה בחברת אדמה: "מעורר תקווה לכינונה של חברה מכילה ושוויונית"

פורסם בתאריך: 22.8.23 20:02

     

חיילים וחיילות, בוגרי בית הספר מעלות באשדוד – בה"ס לצרכים מיוחדים, סיימו לפני מספר ימים את שנת שירותם הצבאי בטקס סיום מרגש בנוכחות בני משפחה, צוות בית הספר, המפקדים והחברים. במהלך הטקס, הוענקו להם תעודות הוקרה ושי ממותג על שירותם המסור.

 

 

בשנים האחרונות זוכים צעירות וצעירים מיוחדים מהעיר אשדוד להתגייס לשירות צבאי משמעותי במחנה ליפקין (בסיס ביל"ו), באמצעות שיתוף פעולה של חברת 'אדמה', שהוקם במסגרת התכנית 'גדולים במדים' של עמותת יד לילד המיוחד. חברת אדמה מציינת חמש שנים של שיתופי פעולה עם "גדולים במדים", במהלכן החברה אימצה וליוותה את גיוסן של שתי יחידות ״אדמה״, האחת בבאר שבע והשנייה באשדוד. יחד עם עמותת "יד לילד המיוחד", מלווה חברת אדמה את הצעירים במהלך כל השירות.

בעבר, קהילת הצעירים המיוחדים לא זכתה בהזדמנות לשרת ולתרום לצה"ל וכפועל יוצא, לא זכתה לייצוג והכרה הולמים בחברה. ההשתלבות בצה״ל מסייעת לצעירים להתמודד עם חרדות ולפתח תחושת מסוגלות. בשנת 2005 נוסדה התוכנית "גדולים במדים" על ידי האלוף גבי אופיר וסא"ל אריאל אלמוג, במסגרתה משולבים צעירים עם מוגבלויות בבסיסי צה"ל ברחבי הארץ. המטרה המרכזית של התוכנית היא לשלב את הצעירים בסופו של דבר בתעסוקה אזרחית על מנת שיוכלו לחיות חיים עצמאיים ככל האפשר.

״המפגש עם חיילי יחידת אדמה שהתגייסו במסגרת תוכנית גדולים במדים, מעורר תקווה לכינונה של חברה מכילה ושוויונית, שיודעת להוקיר את השונה וליהנות מכישוריו הייחודיים", אמרה אילנה סיסו, מנהלת תפעול קשרי קהילה בחברת אדמה. "חברת אדמה ועובדיה ממשיכים ללוות קבוצות נוספות של צעירות וצעירים מתוכנית גדולים במדים בצעדיהם הראשונים בחיים הבוגרים וגאים על שיתוף הפעולה הענף עם עמותת יד לילד המיוחד וצה"ל".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר