החשוד ואחת ההתכתבויות שלו. צילום: נתפסו על חם
החשוד ואחת ההתכתבויות שלו. צילום: נתפסו על חם

הגיע לפגוש ילדה בת 13 באשדוד ונלכד: "היא רצתה להיפגש" – צפו בתיעוד

לאחר התכתבות ארוכה עם "ילדה בת 13", שכללה שיחות על מין עם גברים בוגרים, הגיע בן 27 לפגוש אותה באשדוד, אלא ששם המתינו לו צוות לוכדי פדופילים. תחילה הוא שיקר, התפתל ולבסוף הודה כי ידע בת כמה היא ודיבר איתה על דברים מיניים. משטרת אשדוד עצרה את האיש ושחררה אותו בתנאים מגבילים. צפו בתיעוד המלא של הלכידה שלו

פורסם בתאריך: 31.8.23 11:45

     

בן 27, המתגורר כיום ביקנעם, יצא מביתו לפני מספר ימים, בשעת ערב ונסע ברכבו מרחק רב עד לעיר אשדוד וזאת לאחר שקיים שיחה עם "ילדה בת 13" וקבע להיפגש איתה.

את השיחות עמה הוא קיים במשך כשבועיים, הם החלו לאחר שהוא הכיר אותה באחד הצ'אטים ברשת ולמרות שידע שמדובר בילדה בת 13 הוא המשיך את השיחות ואף דיבר על נושאים מיניים.

אלא שבצד השני לא באמת הייתה ילדה, אלא צייד הפדופילים אבי דוביצקי שהתחזה לילדה והביא ללכידתו של האיש, על ידי צוות "נתפסו על חם" שמציין 10 שנות פעילות בימים אלה.

חלק מההתכתבויות

חלק מההתכתבויות

בשיחות שהתפרשו כאמור על פני כשבועיים, הוא כיוון מיד למפגש עמה ושאל אותה כבר בתחילת השיחות שאלות בנושא: "אם גבר ירצה לדבר איתך על מין תסכימי?", "ואם יבקש ממך לשלוח תמונות חשופות שלך תשלחי?", "ואת תפגשי עם מישהו שכפול ממך בגיל?", "נגיד וניפגש מה נעשה בדיוק?", "יצאת עם מישהו באזור הגיל שלי?", "היו שם דברים מיניים?".

בהמשך הוא החל לתאם עמה מפגש בביתה, כאשר אמא שלה נמצאת בעבודה. בשלב הזה הוא כבר ממש חושף את כוונותיו ושואל שאלות בוטות: "ודברים מיניים את תרצי לעשות בפגישה ראשונה?", "נגיד שנרד אחד לשנייה", "שאלקק לך את ה*** ואת תמצצי לי את ה***", "תרצי לעשות את זה?".

בנקודה הזאת הוא כבר מתחיל קצת לחשוש ומבקש תמונה. תמונה נשלחת אבל אז הוא מבקש תמונה "קצת יותר חשופה". "הילדה" מסרבת והוא מסביר לה: "זה בשביל שאוכל לדעת שהכל בסדר וזה לא מלכודת".

השיחה מקבלת תפנית כאשר הוא מסביר מדוע הוא חושש ומגלה לה כי הוא התכתב עם ילדה אחרת ונתפס על ידי המשטרה וכעת יש לו תיק פתוח. הוא טען שהילד שיקרה לגבי הגיל שלה ואמא שלה עלתה על זה והתלוננה נגדו. "אז עכשיו אני נוקט באמצעי זהירות".

צפו בתיעוד המלא של הלכידה שלו:

הוא גם מנסה לפתות אותה דרך רכישת מתנות ושואל אותה מה היא רוצה שהוא יקנה לה: "תחתונים טייצים גינסים מה את רוצה?".

לאחר כשבועיים וחצי של שיחות הוא מגיע לאשדוד ברכבו על מנת לפגוש את "הילדה" ולבצע את זממו. אלא שאז הוא נופל כפרי בשל לידיים של צוות "נתפסו על חם" שאותו מפעיל דוביצקי.

במקום ילדה, המתינה לו שם קבוצה של לוכדי פדופילים שעצרו את רכבו והחלו לתחקר אותו, כאשר הוא משיב לשאלות שלהם, "אני מכיר אותה מלפני שנה מהתנדבות שעשיתי. היה קצת ניתוק וחזרתי", הוא סיפר בהתחלה.

בהמשך הוטחו בו דברים שהוא אמר לה והוא ניסה להיתמם ואמר "מה כבר, איזה דברים אמרתי לה צחקתי איתה".

הוא הבין שנלכד וביקש לנסוע מהמקום, אבל הצוות לא איפשר לו את זה. "אני באתי במטרה לא לעשות משהו רע", אמר.

בשלב הזה מעבירים לו לשיחה את "אביה של הילדה", כאשר מי שמשוחח עמו זה דוביצקי בעצמו.

"אני מכיר את הבת שלך מהתנדבות, דיברנו והתנתק הקשר ועכשיו סתם דיברנו וקבענו להיפגש. לא משהו רע. קבענו שנזמין אוכל ונראה טלוויזיה", הוא אמר בהתחלה והוסיף, "היא אמרה אם אני רוצה להיפגש, אמרתי שאין לי בעיה ואני בחופש היום אם היא רוצה והיא אמרה לי כן".

צייד הפדופילים אבי דוביצקי. צילום: ג'ני גפטר

צייד הפדופילים אבי דוביצקי. צילום: ג'ני גפטר

לאחר שדוביצקי מעמת אותו עם דברים שכתב הוא מספר: "הייתי גר באשדוד והכרתי אותה דרך אפליקציה. לא הכרתי אותה דרך העמותה".

הוא סיפר בהמשך על ההסתבכות שלו עם החוק במקרה דומה, "ילדה עבדה עליי בגיל שלה היא סיפרה לי שהיא בת 18 וזה לא נכון ונחקרתי במשטרה והתיק בהחלטת פרקליטות. עכשיו שנפלתי באפליקציה בפעם שנייה, אני לא אחזור למקום שנפלתי בו פעמיים".

דוביצקי שאל אותו: האם יש לך משיכה לילדות?

הוא השיב: "אני חולה על ילדים, אני מסתדר על ילדים ולא הייתה לי כוונה לעשות דברים רעים".

עוד הוסיף: "לא יודע מה חשבתי לעצמי שבאתי להיות עם ילדה בת 13".

הפתק שכתב החשוד

הפתק שכתב החשוד

בשלב הזה הוא התבקש להעלות את הדברים על הכתב וכך הוא כתב בפתק: "הכרתי את הילדה לפני חודש באפליקציה, ידעתי את הגיל שלה 13 וקבעתי איתה פגישה ודיברתי על דברים שהילדה לא צריכה לדעת בגילה".

להפתעת הנוכחים במקום הוא שאל לפתע: "בינתיים אני יכול להזמין לי אוכל?". הוא באמת הזמין פיצה משפחתית וישב לאכול על הרצפה עד שהגיעו שוטרי תחנת אשדוד ועצרו אותו.

מהמשטרה נמסר: "החשוד נחקר ושוחרר בתנאים מגבילים".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר