רינה סטמקר. סיילאס שי ואביעד ז"ל
רינה סטמקר. סיילאס שי ואביעד ז"ל

"אמרו לי 'סיילאס הלך'. לא האמנתי": אלמנתו של שי שנרצח בחווארה מספרת

פחות מיממה לאחר הפיגוע הקשה בחווארה בו נרצחו אב ובנו מאשדוד, מספרת האלמנה כי בעלה הציע לה גם לבוא איתם לחווארה, אך היא העדיפה להישאר בבית, עד שהגיעו הטלפונים עם הבשורות הקשות

פורסם בתאריך: 20.8.23 14:05

     

רינה סטמקר, איבדה אתמול את בעלה סיילאס-שי ניגרקר כשנרצח יחד עם בנו אביעד ניר בחווארה, בזמן שהיו במכון לשטיפת רכבים.

היום היא יושבת בביתה באשדוד, מוקפת בבני משפחתה ומתקשה להאמין כי האיש שלה מזה שני עשורים הלך לעולמו באופן כל כך אכזרי.

היא משחזרת איך בדיוק זה קרה ואיך גילתה שבעלה נרצח, וכך היא מספרת: "יום שישי בערב הוא אומר לי 'בן שלי מתקשר, אני הולך לחווארה לטפל באוטו של הבן אני עושה מהר את הטיפול, כולם חברים שלי שם וזה ואני חוזר שלוש ארבע שעות אצלך חזרה', אז אני אמרתי לו 'לא, תעשה טיפול פה. למה אתה הולך?' אז הוא אומר 'לא, לא. שם הם עושים עבודה טובה וזה אני מאמין להם. הם עובדים טוב, חברים שלי וזה', אמרתי לו 'בסדר'. הוא קם בשבע בבוקר הוא אומר לי 'את רוצה לבוא איתי לשם?' אמרתי לו 'לא, שבת. אני רוצה לישון'. אז הוא אומר 'טוב, אז עוד מעט בן שלי בא למטה עם האוטו ואני הולך'. שמונה ועשרים הלך, אני נרדמתי עד שעה עשר, עשר וחצי. רבע לאחד עשרה אני רואה הוא התקשר הוא אמר 'הלו הלו' וזהו טלפון נסגר, אח"כ הוא שלח לי הודעה 'אין קליטה' אז שלחתי לו גם אני הודעה 'תשמור על עצמך'.

"הוא לא אמר כלום. אחר כך, עוד פעם אני מתקשרת. אז חשבתי אין קליטה אז הוא לא עונה ולפעמים זה קורה כשהוא הולך שם ולא עונה. אז אחר כך גרושתו התקשרה אליי ודודה שלו מרמלה התקשרו אלינו ואמרו 'סיילאס הלך היה פיגוע'. אמרתי 'לא קרה כלום, מה פתאום לא קרה כלום. מה את מדברת שטויות?'. דודה שלו גם התחילה לצעוק בטלפון".

חוגגים 60 לסיילאס

חוגגים 60 לסיילאס

הפיגוע הקשה התרחש אתמול בסביבות השעה 15:00 כאשר שי ובנו היו בשטיפת רכב בחווארה לאחר שסיימו את הטיפול ברכב של שי. אלא שלמקום הגיע מחבל וירה בשניים מטווח אפס ואז נמלט מהמקום.

חובשים ופראמדיקים של מד"א בשיתוף כוח רפואה של צה"ל העניקו לשניים טיפול רפואי וביצעו בהם החייאות, אך לבסוף נאלצו לקבוע את מותם.

"חגגנו 60 והוא התרגש"

סיילאס-שי הכיר את רינה לפני 20 שנה, הוא היה גרוש ואב לארבעה ילדים והיא הייתה אלמנה עם 4 ילדים ואין להם ילדים משותפים. לא מזמן הוא חגג 60. "היינו בצימר, חגגנו יום הולדת 60. הוא התרגש", היא סיפרה.

בנו אביעד ניר, נשוי, ללאה ויש להם בן בגיל 4. הם קנו דירה בשכונת עיר היין באשקלון והיו אמורים לעבור אליה בעוד מספר חודשים. "הם חיכו למעבר, זה היה חלום שלהם שהתגשם. להתחיל חיים חדשים בבית חדש באשקלון. הכל נגדע במכה אחת. המשפחה לא מעכל. אביעד רצה להקים משפחה, להרחיב אותה".

סיילאס שי ניגרקר ובנו אביעד זכרם לברכה

סיילאס שי ניגרקר ובנו אביעד זכרם לברכה

סיילאס לא חשש אף פעם לנסוע לשם?
"לא, כל הזמן הלך שם אני מכירה אותו 20 שנה וכל הזמן הוא הלך והוא אמר כל היום חברים שלי".

אבל האירועים הביטחוניים שהיו שם לא גרמו לכם לחשוש? או לו?
"כן אני אמרתי לו אל תלך אל תלך יש שם בלגן הוא אומר 'זהו, נגמר בלגן. כל מקום יש בלגן אני לא אלך לכל מקום?'".

רינה סטמקר

רינה סטמקר

מה הם בדיוק הלכו לעשות שם?
"טיפול משהו לאוטו ואח"כ הם הלכו לאכול ולשטוף את האוטו ושם זה קרה. אז אני עוד פעם שלחתי לו הודעה 'למה אתה לא עונה? אני מתקשרת למה אתה לא עונה?' אין תשובה. אז אח"כ התחלתי להתקשר לילדים אמרתי מה היא אמרה לי 'פיגוע וזה' ואני לא רואה טלוויזיה וילדים שלי גם דתיים וזה פתאום כלה שלי ענתה היא אמרה 'לא, לא אמא, לא קרה כלום. כי אני הייתי לבד בבית, אז היא אמרה גבי כאן הוא ישן הנה הוא בא אצלך אמרה תשבי תשבי וזה, התקשרתי לחברה שלי טובה היא גם אמרה 'לא, לא קרה כלום. אז הרגשתי משהו אז לקחתי כדורים שתיתי מים וישבתי".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר