צילום:שמואל דוד

עשה היסטוריה: השיאן האשדודי התקבל בכבוד

השיא הישראלי בחתירה רצופה לאורך חופי ישראלנשבר: אתמול (שני) בשעה 5:00 בבוקר החל אלכסיי פוטפוב (48) מאשדוד, את המסע לאורך חופי ישראל בגלישה על סאפ לאורך 200 ק״מ מראש הנקרה בדרכו לחוף זיקים. היום (שלישי) נערך טקס קבלת פנים חגיגי באשדוד, עיר מגוריו של האלוף במרכז הימי

פורסם בתאריך: 6.11.17 17:45

     

טקס קבלת פנים באשדוד, לשיאן הישראלי ותושב העיר, אלכסיי פוטפוב ייערך היום בשעה 16:00 במרכז הימי. העמותה לקידום גלישת הגלים והספורט הימי באשדוד יצאה בקריאה נרגשת הבוקר: "חברים יקרים, תושבי העיר ומשפחת הגולשים.היום בשעה 16:00 במרכז הימי תתקיים קבלת פנים רשמית וחגיגית לאלכסיי . כולם חייבים לבוא !! בואו ביחד ניתן לו כבוד גדול" נכתב בהודעה הרשמית.

צילום:שמואל דוד

העמותה מלווה את אלסיי פוטפוב לאורך כל הדרך ומשדרת בלייב, כך למשל בשעה 13:00 יכלו גולשי העמוד לצפות בהיסטוריה מתרחשת לנגד עינהם. כך זה נראה:

חבריו של הגלשן, לא יכולים לחכות ומצפים לו כבר עם הסאפים בחוף באשדוד:

אתמול(ב') לפנות בוקר יצא חותר גלשן העמידה (סאפ) אלכס פוטפוב  מראש הנקרה בניסיון לשבור את השיא הישראלי בחתירה רצופה לאורך חופי המדינה, מהחוף הדרומי ביותר (זיקים), לחוף הצפוני ביותר(ראש הנקרה).

על פי ההערכות, המסע של אלכס צפוי לקחת כ-30 שעות רצופות, והוא יגיע לקו הסיום מחר בסביבות השעה 12:00. את המסע של אלכס מלווה עיריית אשדוד בשיתוף עם עמותת הגלישה העירונית, ויחד עמו תפליג יאכטה שתספק לו מזון ומים בהפסקות מוגדרות. כמו כן ביאכטה נמצא צוות מקצועי שכולל גם פאראמדיק אשר התנדב לקחת חלק במסע ולהשגיח מקרוב על בריאותו של אלכסיי .

בשעות הצהריים התקיים שידור חי, שמתעד את המסע הארוך של פוטפוב למרות הקשיים:

במהלך הימים האחרונים התרגש מאוד אלכסיי לקראת המסע שהציב לעצמו וקהילת הגולשים של אשדוד ובכלל בישראל תמכה ותומכת בו לאורך כל הדרך ובמהלך החתירה יצטרפו אליו גולשי סאפ מכל הארץ בנקודות שונות .

במהלך השיוט היו נקודות עצירה שבה יוכלו לעלות ליאכטה או לרדת ממנה
נקודות לעצירה:
חיפה- יום שני בשעה 11:00.
הרצליה-יום שני בשעה 23:00.
אשדוד-יום שלישי בשעה 07:30.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר