כללית רפואה משלימה
כללית רפואה משלימה

שיאצו ועיסוי רפואי: כללית רפואה משלימה פותחת שלוחה חדשה באשדוד

מרפאת רפואה משלימה חדשה נפתחת בעיר אשדוד, ותיתן בהתחלה טיפולי שיאצו ועיסוי רפואי - למבוגרים, צעירים ואפילו לתינוקות. בהמשך ייפתחו טיפולי רפואה משלימה נוספים. ד"ר מוטי לוי, הרופא הראשי של כללית רפואה משלימה: "השלוחה החדשה באשדוד תאפשר לקהל המטופלים לקבל סיוע במגוון רחב של בעיות רפואיות כמה שיותר קרוב לבית"

פורסם בתאריך: 15.8.23 20:44

     

רשת כללית רפואה משלימה מרחיבה את פעילותה באשדוד ופותחת שלוחה חדשה במרפאת שירותי בריאות כללית ברחוב דוד המלך 20 באשדוד. הטיפולים שיינתנו בשלוחה יהיו שיאצו ועיסוי רפואי, ובהמשך מתוכננים טיפולים נוספים. את השלוחה החדשה ינהלו לימור קינן, המנהלת האדמיניסטרטיבית של מרפאת כללית רפואה משלימה אשדוד, יחד עם המנהל הרפואי ד"ר רונאלדו גבריאלוביץ.

 

טיפולי השיאצו מתבססים על הידע של הרפואה הסינית המטפלת בתנועה של אנרגיית החיים ה"צ'י" הזורמת לאורך הערוצים ייעודיים בגוף (מרידיאנים). השיאצו עובד על המרידיאנים בעזרת לחיצות ומתיחות וכך יכול לסייע לבעיות שלד ושרירים, כאבים מסוגים שונים בעיות מחזור ועוד.

העיסוי הרפואי ההוליסטי מתאים גם למבוגרים וגם לצעירים, הורים צעירים, וגם עיסוי לתינוקות. עיסוי רפואי הוליסטי מסייע בהזרמת הדם ופינוי הרעלנים בגוף, ויכול לסייע גם בהענקת גמישות טובה יותר ובהגדלת טווחי התנועה בשרירים, הפחתת מתח וחרדה, הקלה על תסמיני מיגרנות וכאבי מחזור, הפחתת תופעות בפיברומיאלגיה, כאבי גב ושרירים ועוד.

כללית רפואה משלימה

כללית רפואה משלימה

כל הטיפולים בכללית רפואה משלימה מתבצעים בפיקוח רפואי. לכן ראשית יקבע למטופל ייעוץ רפואי, במהלכו רופא בכיר של כללית רפואה משלימה יבצע תשאול מעמיק, יעיין בתיק רפואי של המטופל וימליץ על טיפול המתאים ביותר בתחום.

ד"ר מוטי לוי, הרופא הראשי של כללית רפואה משלימה: "אנו, בכללית רפואה משלימה, שמחים להעמיק את שיתוף הפעולה עם מרפאות כללית ולפתוח שלוחות נוספות ברחבי הארץ, שייתנו מענה לביקוש ההולך וגובר לטיפולי הרפואה המשלימה. השלוחה החדשה באשדוד תאפשר לקהל המטופלים לקבל סיוע במגוון רחב של בעיות רפואיות כמה שיותר קרוב לבית".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר