אל"מ אלי סוחוליצקי (מימין) ואל"מ איתן פז. צילום: דובר צה"ל
אל"מ אלי סוחוליצקי (מימין) ואל"מ איתן פז. צילום: דובר צה"ל

נפרדים מאל"מ אלי סוחוליצקי: מפקד חדש לבסיס חיל הים באשדוד

טקס חילופי תפקידים התקיים בבסיס חיל הים באשדוד. אל"מ איתן פז יחליף את אל"מ אלי סוחוליצקי, שכיהן בתפקיד בשנתיים האחרונות: "אני מודה לכם על הזכות לפקד עליכם. אין נרגש ממני להעביר את הפיקוד ביום הזה לאל״ם איתן פז, איש מתאים וראוי"

פורסם בתאריך: 7.8.23 22:20

     

אמש התקיים בבסיס חיל הים באשדוד טקס חילופי תפקידים: אלוף-משנה איתן פז, נכנס לתפקיד מפקד בסיס אשדוד של זרוע הים, במקומו של אלוף-משנה אלי סוחוליצקי, שכיהן בתפקיד בשנתיים האחרונות ועתיד להיכנס לתפקיד מפקד בסיס חיפה של זרוע הים. טקס החילופים נערך בראשות מפקד זרוע הים, אלוף דוד סער סלמה ובהשתתפות מפקדי וחיילי הזרוע, משפחות ומוזמנים נוספים.

מפקד זרוע הים אלוף דוד סער סלמה, בירך אותם בתפקידם החדש: "אלי, או כפי שנוהגים לכנותך סוחו, אתה מסיים הערב תקופת פיקוד מעולה. פיקדת על הזירה בתבונה, בתעוזה, בשותפות בתוך הזרוע וגם מחוצה לה. פיקדת על מערכה משמעותית לסיכול ומניעת הברחות ע"י ארגוני הטרור בתווך הימי, שגם זכתה לתעודת הוקרה מטעם הרמטכ"ל. הובלת את הזירה ביצירתיות, ביוזמה ונחישות. אבל בעיקר היית מפקד שמכיר את פקודיו, מפקד עם לב שומע, מפקד המציב את הערכים לא כרשימת מכולת – אלא במעשה יומיומי, בדוגמה אישית מעולה ובכישרון במלוא מובן המילה שיטביע חותם גם בתפקיד הבא".

טקס החלפת תפקידים בבסיס חיל הים באשדוד. צילום: דובר צה"ל

טקס החלפת תפקידים בבסיס חיל הים באשדוד. צילום: דובר צה"ל

"איתן, אני משוכנע כי בידך הכלים הנכונים לנהג את הספינה, בתבונה ובאומץ. המערכה לא תמה, האתגרים רק הולכים ומתעצמים. אני משוכנע כי תמשיך להצעיד את הזירה הימית הדרומית להישגים חדשים, שכל כולם – למען חיזוק בטחונה וביצור כוחה של מדינת ישראל".

מפקד בסיס אשדוד היוצא, אלוף-משנה אלי סוחוליצקי: "אני מרגיש גאווה גדולה, בצוות האנשים הנפלא שמרכיב את הזירה. הצלחתנו לא עומדת לבדה, הצלחתנו היא הצלחת שותפים העושים את עבודתם לילות כימים, על מנת לאתר את הגורמים העוינים המעוניינים להוציא הברחות בתווך הימי, הצלחתנו היא לשמור על בטחונם של אזרחי מדינת ישראל וכן להציל חיי אדם".

"אני גאה בכם, אני מודה לכם על הזכות לפקד עליכם. אין נרגש ממני להעביר את הפיקוד ביום הזה לאל״ם איתן פז, איש מתאים וראוי. הזירה היא הלוחמים ותומכיה, הזירה תלך אחריך באש ובמים. מודה לכם אנשים יקרים שנתתם לי את הזכות לפקד עליכם", סיכם.

אל"מ אלי סוחולוצקי. צילום: דובר צה"ל

אל"מ אלי סוחוליצקי. צילום: דובר צה"ל

מדברי מפקד בסיס אשדוד הנכנס, אלוף-משנה איתן פז: "הטקס היום מוקדש גם לאמירת תודה והערכה. הזדמנות להודות למשרתי הזירה, מהמפקדים והמפקדות ועד החיילים והחיילות שזה עתה הצטרפו אלינו, ובראשם בשנתיים האחרונות סוחוליצקי. התמסרת באהבת נפש ואדם למשרתי הזירה, לאלו שנמצאים במשימות בים ולאלו שבחוף כאחד ואחת. ניכר בכולם דמותך; סובלנות, חיבור, משימתיות ואחריות גדולה, והכל, בנועם ובכבוד האדם. מקבל על עצמי את כל גודל האחריות לעמוד בראש החבורה המופלאה הזו במימוש המשימות והשמירה על אנשינו, חזקים ומלוכדים. אסיים בברכה לכולנו, בזו היחידה תשרה השכינה, בזה המקום – תהיה ברכה ושלום".

אל"מ איתן פז. צילום: דובר צה"ל

אל"מ איתן פז. צילום: דובר צה"ל


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר