יחיאל לסרי, שלומי ביטון ז"ל

"אחייני היקר והאהוב": רה"ע יחיאל לסרי סופד לשלומי ביטון שנרצח אמש

פורסם בתאריך: 21.7.23 16:00

     

ראש העירייה, ד"ר יחיאל לסרי, פרסם כעת הספד לזכרו של, בן אחותו, שלום שלומי ביטון שנרצח אתמול ברחוב אבן גבירול באשדוד, לאחר ויכוח במכולת שכונתית.

כך כתב לסרי בפוסט שפרסם כעת:

"אבל כבד פקד אמש את משפחתי. אחייני היקר והאהוב שלומי ביטון נרצח בדם קר על לא עוול בכפו, משאיר את הוריו וילדיו וכל בני המשפחה המומים וכואבים. מסרבים להאמין, שגם למשפחתינו הגיע נגע האלימות והפשיעה האיומים שהפכו למגיפה בכל חלקי החברה הישראלית. במיוחד בשבוע עם שיא של מקרי רצח רבים ואכזרים ברחבי המדינה.

"דווקא השבוע קיימתי דיון תקופתי על המאבק התמידי שלנו בפשיעה ואלימות, בהשתתפות מפקד תחנת המשטרה סנ"צ אילן שושן, מנכ"ל העיריה אילן בן עדי, וצוותי האכיפה המשותפים למשטרה ולעיריה. ולא יכולתי כמובן להעלות על דעתי מוחשיות כזו קרובה ואכזרית של תוכן הדיון. נגע האלימות והפשיעה הוא איום חמור, שנוגע לכל אחת ואחד מאיתנו, ומסכן את עתיד החברה הישראלית כולה. ועל כולנו באשדוד – גופי האכיפה, במשטרה, בעירייה ובמוסדות השונים – להמשיך ולהילחם במגיפה החברתית הנוראה הזו, ולשמור על אשדוד כעיר בטוחה ונקיה מפשיעה ואלימות. תודה לכל המנחמים והמשתתפים בצער משפחתי, שמבקשת להתייחד באבלה הפרטי".

זירת הרצח ברחוב אבן גבירול

זירת הרצח ברחוב אבן גבירול

ביטון, בן 49, עובד נמל אשדוד לשעבר, הותיר אחריו 4 ילדים ומכרים המומים. עדיין לא נקבע מועד להלוויתו.

גם המועמדת לראשות העירייה, הלן גלבר פרסמה תנחומים וכתבה: "הלב שלי יוצא אל ארבעת ילדיו של שלומי ביטון ז"ל שנרצח בדקירות ברובע ב'. ילדים שנשארו בלי אבא בגלל אדם שבחר לקחת חיים באלימות אכזרית ופושעת. אני שולחת תנחומים כנים למשפחתו של שלומי ובהם לדודו ד"ר יחיאל לסרי. בערב כזה אין פוליטיקה, כולנו, כל תושבי אשדוד, צריכים לעטוף את המשפחה הזאת שהערב נפער בתוכה בור של עצב וכאב קשים מנשוא ולהיות איתם בימים הקשים הצפויים להם. אני מקווה שהרוצח השפל יבוא על עונשו במהרה ויורחק מרחובות העיר שלנו. תהא נשמתו של שלומי צרורה בצרור החיים".

החשוד ברצח, יונתן בר בעל מכולת ברובע ב', נעצר לאחר הרצח ומעצרו הוארך היום בבית המשפט ב-11 ימים. יחד עם עמו נעצרה בת הזוג שלו החשודה כי סייעה לו לאחר הרצח לשבש את החקירה.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר