הכשרת נאמני ניקיון באשדוד. צילום: אורי קריספין
הכשרת נאמני ניקיון באשדוד. צילום: אורי קריספין

מלכלכים את הרחוב באשדוד? שימו לב, מדווחים עליכם

עשרות נאמני ניקיון הוכשרו השבוע באשדוד ומעתה ידווחו על כל אדם שילכלך את המרחב הציבורי ואינו שומר על הסביבה. אם גם אתם רוצים להיות חלק ולשמור על רחוב נקי, הירשמו להכשרה הבאה

פורסם בתאריך: 18.7.23 14:46

     

לפני שאתם מלכלכים, חישבו פעמיים. אתמול הוסמכו עשרות תושבי אשדוד להיות 'נאמני ניקיון' בעיר, לאחר שעברו הכשרה מקיפה בנושא. מעתה, אותם נאמני ניקיון, ידווחו על כל מעשה שנוגד את השמירה על הסביבה, על מנת לשמור על עיר נקייה.

 

נאמני הניקיון שהוכשרו, קיבלו תעודה מיוחדת המסמיכה אותם לפעול כנגד כל מי שעובר על חוק שמירת הניקיון ולדווח למשרד להגנת הסביבה על עבירות שעניינן השלכת פסולת ברשות הרבים.

אם גם אתם מעוניינים להיות נאמני ניקיון, אם חשוב לכם הסדר במרחב הציבורי, אם ראיתם השלכת פסולת ממכונית ולא יכולתם לעמוד מנגד ולהישאר אדישים, אתם מוזמנים להצטרך לצוות האכיפה למען עיר נקייה. זו ההזדמנות להיות חלק ממערך נאמני הניקיון של המשרד להגנת הסביבה ולסייע בשמירה על ניקיון העיר. אנשי האכיפה לא יכולים להיות בכל פינה בעיר ולאכוף את החוק בכל רגע נתון, ומכאן הערך המיוחס לתושבים שנרתמים לסייע הן בהסברה והן באכיפת הניקיון.

הכשרת נאמני ניקיון באשדוד. צילום: אורי קריספין

הכשרת נאמני ניקיון באשדוד. צילום: אורי קריספין

ההכשרה מבוצעת ע"י המחלקה לאיכות הסביבה בעיריית אשדוד, בסיוע המשרד להגנת הסביבה ובמסגרת קוק ניקיון המרחב הציבורי. זו הכשרה נוספת בנושא וככל שיתנדבו עוד תושבים הם יוזמנו להכשרות נוספות. ימית הוניקמן, מנהלת המחלקה, מציינת את החשיבות בשיתוף האזרחים בכל מה שקשור בשמירה על איכות חייהם ומברכת כל תושב ותושבת שבחרו שלא לעמוד בצד אלא להיות פעילים למען סביבה נקייה.

במחלקה לאיכות הסביבה אומרים כי אזרחים בעלי תעודת נאמן ניקיון של המשרד להגנת הסביבה יוכלו לפעול נגד העוברים על חוק שמירת הניקיון, באמצעות דיווח למשרד להגנת הסביבה על עבירות השלכת פסולת בזמן אמת. הדיווח כאמור נעשה באמצעות יישומון, אתר האינטרנט של המשרד או דרך תא קולי ייעודי, ואינו דורש עימות פרונטלי או פיזי עם המשליכים.

לפרטים נוספים על ההכשרה, לחצו כאן.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר