נמל אשדוד צילום: דוברות נמל אשדוד
נמל אשדוד צילום: דוברות נמל אשדוד

"חדשנות ישראלית מעבר לים": נמל אשדוד בשת"פ עם נמל סלוניקי

הסכם שיתוף פעולה נחתם בין נמל אשדוד לבין נמל סלוניקי שביוון. במסגרת ההסכם יוטמעו טכנולוגיות סטארטאפ חדשות שיתנו מענה על אתגרים בנושא קיימות, פתרונות סייבר ואבטחה. יו"ר הדירקטוריון, שאול שניידר: "נמשיך לפעול להטמעת טכנולוגיות חדשניות וביסוס שיתופי פעולה עם נמלים מובילים נוספים בעולם"

פורסם בתאריך: 16.7.23 22:48

     

חברת נמל אשדוד חתמה על הסכם שיתוף פעולה נוסף בנושא חדשנות, והפעם עם נמל סלוניקי שביוון. ההסכם יאפשר מתן מענה משותף על אתגרים גלובליים בתחום הקיימות בעולם הנמלים ובנוסף, ישים דגש על פתרונות טכנולוגיים מתקדמים לסייבר, אבטחה ויעילות תפעולית.

 

שיתוף הפעולה נחתם בפגישה משותפת בה השתתפו יו"ר דירקטוריון נמל אשדוד, שאול שניידר, ראש מערך החדשנות, רועי אברהמי יחד עם ויו"ר הדירקטוריון של נמל סלוניקי, אתנאסיוס ליאגקוס, וראש מערך החדשנות ספיירוס ניקולאו.

החתימה הינה חלק מאסטרטגיית החדשנות של הנמל, במטרה להרחיב את יריעת הפעילות של החממה הטכנולוגית של עולם הנמלים שהוקמה על ידי נמל אשדוד בתחילת 2021, באמצעות הפצה של שגרירויות חדשנות שיפעלו מטעם הנמל בנמלים וגופי מחקר מרחבי העולם.

נמל אשדוד. צילום: דוברות נמל אשדוד

נמל אשדוד. צילום: דוברות נמל אשדוד

שגרירות זו מצטרפת לשגרירויות דומות אשר הוקמו בשיתוף עם נמל אשדוד ופועלות בהצלחה בשנים האחרונות בניו יורק, ניו ג'רזי, ברצלונה, פלורידה, נמל סאנטוס ברזיל ועוד. "אנחנו גאים בשיתוף הפעולה המשמעותי עם נמל סלוניקי, אשר יאפשר לנו לחזק את שיתוף הפעולה האזורי של נמל אשדוד גם עם נמלים נוספים באגן הים התיכון", אמר יו"ר דירקטוריון נמל אשדוד הנכנס, שאול שניידר."נמשיך לפעול להטמעת טכנולוגיות חדשניות וביסוס שיתופי פעולה עם נמלים מובילים נוספים בעולם ולחזק את מדינת ישראל בתור אומת הסטרטאפ".

מנכ"ל נמל אשדוד בפועל אלי בר יוסף, הוסיף: "שיתוף הפעולה עם נמל סלוניקי הוא צעד נוסף בקידום עולם החדשנות והסטארטאפים בנמל אשדוד. יש לנמל אשדוד ולסטארטאפים הפועלים בחממה הטכנולוגית שלו הרבה מה לתרום אם זה בתחום הסייבר ואם בתחום הלוגיסטיקה. אנו נמשיך לסייע למינוף החדשנות הישראלית מעבר לים".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר