לסרי ויחיאל ויינגרטן
לסרי ויחיאל ויינגרטן

"קבורה של העיר" או "דבר לא השתנה"? לסרי מנסה להרגיע בעקבות תמיכת אגודת ישראל

לראשונה מאז שזכה לתמיכתה של אגודת ישראל, מגיב ד"ר יחיאל לסרי לביקורת החריפה נגדו מצד המועמדים האחרים לראשות העירייה "מופתע מהצביעות והציניות של פוליטיקאים קטנים", הגיב לסרי

פורסם בתאריך: 14.7.23 14:59

     

השבוע הודיעה אגודת ישראל כי תתמוך בראש העירייה, ד"ר יחיאל לסרי בבחירות המוניציפאליות הקרובות.

בריאיון לאתר כיכר השבת, אמר השר יצחק גולדקנופף, כי לסרי "נכון לעצור את חילולי השבת באשדוד".

הדבר עורר מיד מתקפה מצד המועמדים האחרים לראשות העירייה שמתחו ביקורת על כך שהתמיכה הזאת עולה לאשדוד במחיר של התחרדות נוספת.

"עכשיו הכל ברור, כל הקלפים נחשפו. בבחירות האלה – זה לסרי או אני. זה או שגולדקנופף והעסקנים ישלטו בעיר – או שאתם תכריעו", מסרה הלן גלבר, "אז היום אני מתחייבת בפניכם – לא גולדקנופף, לא דרעי ולא אף עסקן אחר יחליטו מי יהיה ראש העיר. רק אתם! אשדוד לא תהיה בני ברק!".

הלן גלבר. צילום: אלעד מלכה

הלן גלבר. צילום: אלעד מלכה

גם המועמד לראשות העירייה, חנוך דרך ארליך תקף ואמר: "אנו חוזים בתחילתו של מסע הלוויה של העיר אשדוד. הד"ר לסרי, שהתחייב להציל חיים בעבר – הוא הקברן. תושבי אשדוד החילונים, הם המתנדבים לחפור את הקבר. אלה שישארו אחרונים, גם יניחו אבן וגם ישבו שבעה על עיר ים שהיתה ואינה".

היום התייחס לזה לסרי בפוסט שפרסם בפייסבוק וכתב:

"כפי שבוודאי כבר שמעתם, זכיתי שוב בתמיכת אגודת ישראל במועמדות שלי לראשות העיר אשדוד גם בבחירות הקרובות, בדיוק כמו התמיכה שזכיתי לקבל מאגודת ישראל מאז 2008, ובדיוק כפי שקיבל צבי צילקר ז"ל תמיכה מהם במשך כ-30 שנים. אני כמובן שמח על התמיכה הזו ולא מתנצל עליה, בדיוק כפי שכל מועמד ומועמדת לראשות העיר היו שמחים ורוצים תמיכה כזו.

"ועכשיו לתכל'ס: מה המשמעות של התמיכה הזו מבחינת אופייה של העיר אשדוד? בשורה התחתונה, אין משמעות חדשה. ככה פשוט. מה שהיה, הוא שיהיה. שום דבר לא השתנה. אותו סטטוס קוו בעיר רבת הפנים והתרבויות שלנו, שמהווה דוגמה ומופת לחיים ביחד עבור כל אזרחי המדינה".

ד"ר יחיאל לסרי. צילום: ODREY פבל

ד"ר יחיאל לסרי. צילום: ODREY פבל

עוד כתב לסרי כי מבקריו פשוט מודאגים מכך שתמיכה כזאת מקרבת אותו לקדנציה נוספת ומנגד מרחיקה את מתחריו, "קחו למשל את חברתי, הלן גלבר. הגברת יצאה מגדרה לקבל את תמיכת אגודת ישראל בבחירות הקודמות, תוך שהיא מציעה להם הרים וגבעות שיבחרו בה, אבל לצערה הם בחרו בציפור קטנה ביד על פני להקת ציפורים על העץ.

"כעת, כשאני מביט בה בסרטון זועקת על תמיכתם כאילו נפל דבר חדש באשדוד, אני נבוך בשבילה. אחרי 15 שנים כראש עיר, אני עדיין מצליח להיות מופתע מהצביעות והציניות של פוליטיקאים קטנים. אני מודה, זה משהו שקשה לי להתרגל אליו גם אחרי כל כך הרבה זמן בפוליטיקה".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר