מלקטים. צילום: שי עזרי, Wolt ישראל
מלקטים. צילום: שי עזרי, Wolt ישראל

עם משלוח בתוך חצי שעה: קבלו את הסופרמרקט החדש Wolt Market שנחת באשדוד

הסניף ה-13 של רשת הסופרמרקטים Wolt Market הגיע לדרום והסניף הראשון - באשדוד. הסניף החדש ברובע י"ג מציע מגוון של אלפי מוצרים במשלוח מיידי לכל רחבי העיר

פורסם בתאריך: 11.7.23 17:55

     

רשת הסופרמרקטים Wolt Market פתחה את הסניף הראשון בדרום, ברחוב דוד המלך ברובע י"ג באשדוד. הסניף החדש מציע מבחר של כ-4,000 מוצרי מזון, פירות וירקות טריים, בשר ועוף טרי של חוות הבוקרים, אלכוהול וטבק, לחם ומאפים, היגיינה וניקיון, מוצרי מוצרי בריאות, מוצרים לתינוקות, ועוד. בנוסף, יש בסניך מגוון מוצרים ייחודי – המעדניה של גרקו, מוצרי בשר פרימיום של מיטמרקט (M25), פרחים בסופי שבוע, ואוכל מוכן.

החנות הכחולה פועלת בכל יום משמונה בבוקר ועד חצות. ניתן להזמין משלוח מיידי ולקבל את המוצרים תוך חצי שעה או לבצע איסוף עצמי מהסניף, בהזמנה דרך האפליקציה.

חנויות Wolt Market הן חלק מקטגוריית מוצרי הסופר ההולכת ומתרחבת באפליקציית Wolt. החנויות הכחולות פועלות היום בתל אביב, רמת גן, פתח תקווה, ראשון לציון, רעננה, נתניה, רחובות, כפר סבא והרצליה. קטגוריית מוצרי הסופר ב-Wolt כוללת בין היתר את הרשתות שופרסל, ויקטורי, רמי לוי בשכונה, טיב טעם, מחסני השוק, פרשמרקט, וסופר יודה, בפריסה ארצית רחבה, באזור תל אביב, פתח תקווה, ראשון לציון, חיפה, צפת, נתניה, הרצליה, ירושלים, באר שבע, אשדוד, אשקלון ועוד.

הסניף החדש באשדוד. צילום: יח"צ וולט מרקט

הסניף החדש באשדוד. צילום: יח"צ וולט מרקט

סניפים נוספים של הרשת צפויים להיפתח בהמשך השנה.

שמוליק נבון, מנכ"ל Wolt Market ישראל: "אנחנו מתרגשים להגיע סוף סוף גם לדרום ולפתוח את הסניף הראשון של וולט מרקט באשדוד! הביקוש לחווית הקנייה האיכותית שאנחנו מציעים ב-Wolt Market הולך וגובר בכל רחבי הארץ, ואנחנו שמחים להוסיף למבחר הסופרים מהם נהנים הלקוחות באשדוד".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר