המוזיאון של רן
המוזיאון של רן

מה עושים עם היצירות מהגן? משפחה מאשדוד עשתה מהן מוזיאון

רן מרק טולדנו, ילד יצירתי במיוחד מ'גן נופר' ברובע יא' באשדוד, רתם את הבית ואת כל בני המשפחה ויצר בסלון ביתו מוזיאון מהעבודות שיצר בגן. סמדר, מנהלת הגן: "כל פעם שאלנו מתי אפשר לבקר במוזיאון? ועכשיו המוזיאון מוכן וכל ילדי הגן הוזמנו לבקר בו"

פורסם בתאריך: 5.7.23 17:45

     

כל ההורים שבינינו בטח מכירים את הרגע שהילד מגיע עם יצירות שעשה בגן, אבל לא תמיד יודעים מה עושים איתן אח"כ. יש כאלה שממסגרים ותולים בחדר, כאלה ששומרים את הטובות ביותר בצד, לכשיגדלו, וכן, יש גם כאלה שברגע הראשון שהילד לא שם לב, זורקים אותן לפח. אבל יש משפחה אחת מאשדוד, שהחליטה שהיצירות חשובות מדי ובעלות ערך רב מדי עבור הילד, ויצרו מהן מוזיאון: המוזיאון של רן.

רן מרק טולדנו, ילד יצירתי במיוחד מ'גן נופר', אסף בשנה האחרונה את כל היצירות שהוא עבד עליהן במשך שעות ארוכות, החל מציורים ועד לעבודות מאבנים וקרטונים, והחליט שהוא רוצה לבנות מוזיאון עבורן. רן הצליח לרתום ליוזמה את כל משפחתו שהחליטה לקחת את הנושא ברצינות.

המוזיאון של רן

המוזיאון של רן

הם סידרו את סלון ביתם כך שיוכלו להציג את היצירות כמו במוזיאון אמיתי, הם יצרו אזורים לפי נושאים, הפיקו כרטיסי כניסה שחולקו לחבריו לגן, הדפיסו חולצות "צוות" לעובדי המוזיאון, חילקו תפקידים ביניהם כגון שומר, סדרן וכרטיסן, ואפשרו לרן לתת למבקרים הסבר על היצירות ועל תהליך היצירה.

האימא ליאת, האחים אייל ועידו, דודה סיסי ויסמין ומאיה חברות המשפחה, היו שותפים כולם בעיצוב המוזיאון ובהכנות ל"פתיחה החגיגית". במוזיאון הוצגו גם מכוניות הספידי שאוסף האח עידו, באגף נפרד.

"רן הוא ילד מאד יצירתי, כל השנה ביקשתי להציג את היצירות שלו בגן וכל פעם רן ענה, 'אני צריך אותם למוזיאון שלי'", אמרה סמדר גולן מנהלת גן נופר. "כל פעם שאלנו מתי אפשר לבקר במוזיאון? ועכשיו המוזיאון מוכן וכל ילדי הגן הוזמנו לבקר בו. היה מרגש ומעצים ותודה למשפחה המדהימה שלו על שיתוף הפעולה והיוזמה".

מכוניות הספידי של עידו, במוזיאון של רן

מכוניות הספידי של עידו, במוזיאון של רן


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר