סניף הדואר ברובע ב'. צילום: יורם שובל
סניף הדואר ברובע ב'. צילום: יורם שובל

לאחר פנייה של ד"ר לסרי – סניף הדואר ברובע ב' לא ייסגר

ראש העירייה, ד"ר יחיאל לסרי פנה לשר התקשורת בבקשה שלא לסגור את סניף הדואר ברובע ב'. לאחר הפנייה הודיע השר כי הסניף לא ייסגר נכון לעכשיו עד לאחר שימוע

פורסם בתאריך: 3.7.23 16:58

     

ראש עיריית אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי, שלח בשבוע שעבר מכתב לשר התקשורת, ח"כ ד"ר שלמה קרעי, בבקשה למנוע את סגירתו של סניף הדואר ברובע ב', כדי לא לפגוע ברמת השירות לתושבי אשדוד, בשטח באזור שבו משתמשים רבין בשירותי הדואר כמו רובע ב'.

בעקבות פנייתו של ראש העיר, השיב שר התקשורת כי הסניף לא ייסגר נכון לעכשיו.

"קבלתי את מכתבך בנוגע לכוונה לסגור סניף דואר נוסף באשדוד בשכונה עם אוכלוסייה שזקוקה לו במיוחד כפי שציינת", כתב קרעי וציין כי הוא מודע לכך שהליך ההתייעלות של הדואר פוגע לעתים באופן לא מידתי באוכלוסיות ובמקומות שהכי זקוקים לשירותי הדואר.

"לאור כך ועל מנת לעצור את ההתדרדרות של השירות לציבור והפגיעה באוכלוסיות החלשות, משרד התקשורת יצא בשבוע שעבר לשימוע לפני תיקון הרישיון של חברת הדואר, בו ייקבע כי סניפים לא יסגרו עד ההפרטה המלאה של החברה ללא אישור משרד התקשורת. בנוסף. עד להחלטה בשימוע לא יתאפשר לחברת הדואר לסגור סניפים נוספים, גם לא כאלו שכבר נקבע שייסגרו.

"אני מודה לך על פנייתך, חברותך והדאגה הכנה לתושבי עירך, ושמח להודיעך כי לאור כל זאת, הסניף המדובר לא ייסגר נכון לעכשיו", כתב השר קרעי.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר