נכט וההורים ליד הגן
נכט וההורים ליד הגן

"כך לא מתייחסים להורים ולעובדי הגנים": הורי גן "רעים" מחו כעת נגד סגירתו

ההורים שהופתעו לקבל את ההודעה על סגירת הגן הגיעו למקום ומחו על כך. סגןרה"ע אלי נכט השתתף איתם במחאה ואף הבטיח לסייע להם, "אני קורא להורים וגננות להתארגן ולשלוח אליי רשימות מסודרות של הורים שרוצים לרשום את הילדים שלהם בגן שהודיעו על סגירתו", מסר נכט

פורסם בתאריך: 23.6.23 13:53

     

בשעה זו הסתיימה הפגנה של הורי הילדים בגן רעים, אשר זועמים על כוונת העירייה לסגור את הגן.

לטענתם, ההודעה על סגירת הגן נעשתה ללא התרעה או ההודעה מוקדמת, מעכשיו לעכשיו. הם אף טוענים כי גם הסייעת והגננת לא ידעו ולא עודכנו מראש על סגירת הגן.

ההורים מספרים כי נאמר להם שסגירת הגן נובעת מכך שאין ביקוש אליו, אך הם מחזיקים כעת ברשימה של למעלה מעשרים ילדים שנרשמו לגן ומעוניינים להמשיך בלימודים שם. "הטענות כאילו לא היה ביקוש לגן הן טענות סרק וטענות מטעות", הם אומרים.

היום בצהריים הם הגיעו לגן וכאמור מחו על כך, מי שהשתתף עמם במחאה ואף מוביל מהלכים למניעת סגירת הגנים הממלכתיים בעיר, הוא סגן ראש העיר, עו"ד אלי נכט.

נכט וההורים ליד הגן

נכט וההורים ליד הגן

נכט וההורים בגן

נכט וההורים בגן

נכט מספר כי הוא פנה לראש מנהל החינוך אריה מימון בדרישה לגלות ולהבין אילו גנים נסגרים, מה הסיבות לכך? ומה ייעשה באותם הגנים? אך לדבריו מימון סירב לענות למייל והפנה אותו לקבל תשובות ממנכ"ל העירייה.

"בושה למנהל החינוך שלנו שמתנהל באופן כה דרקוני וחד צדדי!", מסר נכט, "לא אתן את ידי להטעיית ציבור ההורים ופגיעה בהם. כך לא מתייחסים להורים ולעובדי הגנים. כך לא מנהלים את מערך החינוך בעיר ולא פוגעים באנשי הצוות המצוינים שיש לנו בעיר ונותנים את נשמתם לילדים. לקחתי את הרשימות של ההורים מגן רעים ואני קורא להורים וגננות להתארגן ולשלוח אליי רשימות מסודרות של הורים שרוצים לרשום את הילדים שלהם בגן שהודיעו על סגירתו אליי למייל [email protected]. לא אתן יד להרס את מערכת החינוך אצלנו בעיר".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר