בחינות בגרות בתיכון. צילום: אילן אסייג
בחינות בגרות בתיכון. צילום: אילן אסייג

עכשיו זה רשמי: אשדוד מובילה במקום הראשון בחינוך מבין הערים הגדולות בישראל

העיר אשדוד ממשיכה למצב את עצמה כעיר מובילה בתחום החינוך, לאחר שזכתה השבוע במקום הראשון מבין הערים הגדולות בישראל במקום הראשון בחינוך, עם אחוז גבוה ביותר של זכאים לבגרות. ראש העיר יחיאל לסרי: "ההשקעה של כולנו בתחום החינוך מניבה תוצאות יוצאות דופן"

פורסם בתאריך: 22.6.23 21:52

     

בפעם השישית ברציפות אשדוד במקום הראשון בחינוך מבין הערים הגדולות בישראל, עם 94 אחוזי זכאות לבגרות ובנוסף, אשדוד עם המספר הגבוה ביותר של ניגשים ל-5 יחידות מתמטיקה ואנגלית.

 

ההישג המדהים של מערכת החינוך העירונית קשור בשילוב נכון בין הצוותים החינוכיים, ההורים, וכן מצד התלמידים שמפגינים חריצות ושאיפה למצוינות. בבתי הספר מספרים כי התלמידים מגשימים הלכה למעשה את החזון החינוכי של הצטיינות לימודית לצד הצטיינות ערכית, והתוצאות מדברות בעד עצמן: תלמידי אשדוד מובילים בפער גם בתחום הפעילות החברתית.

אשדוד מובילה בזכאים לבגרות

אשדוד מובילה בזכאים לבגרות

בנוסף למיקומה של אשדוד במערכת החינוך באשדוד, היא רשמה הישגים בחודש האחרון עם זכייתם של תלמידי מקיף ח' בתחרות הדיבייט הארצית ובתחרות הסייבר הארצית, ושל תלמידי מקיף יא' שזכו בתוכנית הבינלאומית Game Exchange לשנת 2023. כמו כן, תלמידי ישיבת "אמית יגל" זכו בפרס הנגשה עם מיזם מרגש שיסייע לחולי פרקינסון, ושלושה תלמידים ממקיף ז' זכו בשלושת המקומות הראשונים בתחרות הארצית "אדם וים", ובית ספר "רתמים" מאשדוד זכתה במקום ה-2 באולימפיאדת החשיבה.

"אני גאה בכך שבפעם השישית ברצף הוכחנו שההשקעה של כולנו בתחום החינוך מניבה תוצאות יוצאות דופן", אמר ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי. "בכל שנה בעשור האחרון העלינו את גובה ההשקעה בכל תלמיד, נמשיך לשים את ילדי העיר ואת עתידם לפני הציונים ולפעול כל הדרך, גם ברמה הערכית וברמה האנושית, למימוש המטרות והיעדים שהצבנו לעצמנו".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"


תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר